SBO sprints 08 - slap geouwehoer # 8

Status
Not open for further replies.
wat is er mis met de balhoofdshoek dan? als eentje zegt dat die hoek slecht is loopt iedereen er opeens achteraan....

als je er een fatsoenlijk kort voorvorkje van een zip ofzo ingooit is het gewoon goed, op Aldenhoven zag je er zat met zo'n frame rijden. gooi in een normaal frame zo'n voorvork en je zwabbert ook als een gek

Jha idd.. hebje gelijk in.
Maar met zo'n lange vork is het idd niet echt veilig lijkt me!
 
Jezus, leren die gasten nou ECHT niks? Net een weekend terug iemand doodgereden op een precies gelijk ding. en dan 'dood'leuk met je tshirtje derop. Maar wel een motorbroek haha

De nederlanders reden ook niet echt veilig rond in meinerzhagen hoor :P
ik heb op de foto's alleen maar tshirtjes en korte broekjes gezien.

Maja eigen risico :P mij zal je zo iig nooit rond zien rijden.
 
ik durf te wedden dat bijna iedereen wel eens met zn shirtje op zn sprinter gezeten heeft, Zo heilig zijn we niet met zen allen, jammer dat alleen op evenementen en wanneer er serieus gereden word er mensen zijn die ook dan onverantwoord rondrijden.

Iedereen doet zn best maar ik rijd mn sprint wel (iig das de bedoeling) en zit vanavond weer heerlijk in de kroeg :)
 
veel wel idd. :) ik niet, maja tshirt of geen helm moet je zelf weten :P zolang je een ander maar geen pijn doet.
 
Ik best eens rond gereden zonder helm in een shirtje maar als ik sprintjes ga rijden gaat toch even jas aan en helmpje op

En op de SBO en andere meetings een "MWS" bodyprotecter uiteraard :)
 
Last edited:
ach, Duitsers rijden op nog veel gevaarlijker dingen. Maar ik vind het gek dat pas nu iedereen over het 'Kiesler frame' begint, terwijl dat anderhalf jaar terug al mijn eerste gedachte was dat het volledig verkeerd ontworpen was...

Mag je mijn post even opzoeken in het nieuweparts topic toen hij voor het eerst uitkwam ;)
 
ja kees jij hebt wel es in t-shirtje op gezeten ja meeting halfeboom zowieso:P maja mij zie je iig niet op zo'n ding rijden..... benk ook te lang voor denks;)
dus vanavond lkkr de kroeg in miss dak je dn zie ouwe
 
ik durf te wedden dat bijna iedereen wel eens met zn shirtje op zn sprinter gezeten heeft, Zo heilig zijn we niet met zen allen, jammer dat alleen op evenementen en wanneer er serieus gereden word er mensen zijn die ook dan onverantwoord rondrijden.

Iedereen doet zn best maar ik rijd mn sprint wel (iig das de bedoeling) en zit vanavond weer heerlijk in de kroeg :)

Toen Dinya mijn protector had wou ik wel in shirtje sprinten. Alleen toen ik benzine in mijn tankje wou gooien bleek mijn nippel gescheurd te zijn en liep er even een liter benzine over me frame :X. Toen dat hok maar ingeladen.

Overigens heb ik altijd nog met een jas en helm op mijn sprinter gereden.
 
ik heb daar gewoon in me t shirt gereden, omdat een motorjas gewoon te warm was. Hier komt oom een protector gewoon:W

als kees eens antwoord op zijn PM:D
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top