SBO sprints 08 - slap geouwehoer # 8

Status
Not open for further replies.
Wie heeft hier allemaal gofast stickers geplakt in zaandam elke flitspaal die ik tegen kwam had er 1
 
Ik zag weer zo'n DOOD eng frame rijden.. nice pic's

DSC_0017-(2).jpg


:X
 
Jezus, leren die gasten nou ECHT niks? Net een weekend terug iemand doodgereden op een precies gelijk ding. en dan 'dood'leuk met je tshirtje derop. Maar wel een motorbroek haha
 
is zo'n kiesler beunframe... die hoek van 't balhoofd :eek: :X
Vind dat dit soort frames niet eens in productie mogen worden genomen, levensgevaarlijk!
 
ik snap niet dat die lui die frames allemaal zo de lucht ingooien?

kijk hoe zn blok staat:O

en dan zoon sprinkhaan van een voorvork erin zetten,

op dat ding zou ik niet durve rijde hoor:O

kzou bang zijn dat ik om zou vallen bij de start:p
 
is zo'n kiesler beunframe... die hoek van 't balhoofd :eek: :X
Vind dat dit soort frames niet eens in productie mogen worden genomen, levensgevaarlijk!

Die hoek van het balhoofd is juist in het voordeel, alleen mensen gooien er een te lange voorvork in + grote velg :)
 
is zo'n kiesler beunframe... die hoek van 't balhoofd :eek: :X
Vind dat dit soort frames niet eens in productie mogen worden genomen, levensgevaarlijk!

wat is er mis met de balhoofdshoek dan? als eentje zegt dat die hoek slecht is loopt iedereen er opeens achteraan....

als je er een fatsoenlijk kort voorvorkje van een zip ofzo ingooit is het gewoon goed, op Aldenhoven zag je er zat met zo'n frame rijden. gooi in een normaal frame zo'n voorvork en je zwabbert ook als een gek
 
Jezus, leren die gasten nou ECHT niks? Net een weekend terug iemand doodgereden op een precies gelijk ding. en dan 'dood'leuk met je tshirtje derop. Maar wel een motorbroek haha

ach, Duitsers rijden op nog veel gevaarlijker dingen. Maar ik vind het gek dat pas nu iedereen over het 'Kiesler frame' begint, terwijl dat anderhalf jaar terug al mijn eerste gedachte was dat het volledig verkeerd ontworpen was...
 
ach, Duitsers rijden op nog veel gevaarlijker dingen. Maar ik vind het gek dat pas nu iedereen over het 'Kiesler frame' begint, terwijl dat anderhalf jaar terug al mijn eerste gedachte was dat het volledig verkeerd ontworpen was...

dat het verkeerd ontworpen is lijkt me duidelijk, maar de balhoofdshoek is geen nadeel, eerder een voordeel. kijk naar het frame van Joël hierbij is de balhoofdshoek ook ongeveer zo, en SA frame...
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top