SBO sprints 08 - slap geouwehoer # 8

Status
Not open for further replies.
Membraam was wel aangepast. En scoorde wel het beste icm de adapter. Nummer 1 tegenover 3 was nog steeds winst.
 
0,4 pk vind ik toch best veel :p
thunderblade, waar maak jij uit op dat een std membr. beter scoord?
Je weet natuurlijk niet wat hij er allemaal mee gedaan heeft. met veel werk kan je een origineel membr. best in de buurt van een vl13 krijgen hoor.

edit:
oeps. lees foutje.
tof :p ik ga ook een origineel membraan bewerken !!
 
Last edited:
Hap hap, wat denk je zelf:p

t was ook een geintje van mij ;)

hap happerdap.

maar best bizar dat een marco tuned inlaatsetje dus helemaal niet zo goed presteert.

ik zie alleen nergens een vl13 met spijltjes weggefreesd en dan een SJ adapter erop, of lees ik nu verkeerd, dat laatste lijkt me het beste presteren.

Kees wil je er wel bij vermelden wat voor carb je gebruikt, al lijkt het op een 28mm. bij 24mm zou t heel anders kunnen uitpakken

gr heiko
 
t was ook een geintje van mij ;)

hap happerdap.

maar best bizar dat een marco tuned inlaatsetje dus helemaal niet zo goed presteert.

Daar heb je het alweer :X

Inlaat setje scoort echt niet belabbert laag ofzo, we praten uiteindelijk over een winst van ongeveer 0.3PK. Ik heb ook weleens een andere adapter getest (die perfect overliep op de VL13 met vierkante hoeken) en die scoore 1.5 slechter, dat noem ik dus helemaal niet goed presteren ;)
 
De spijltjes zijn weggefreest alleen hebben we de VL13 niet icm de JS adapter getest, maar deze loopt ook niet mooi over.

Is allemaal getest met een originele Keihin 28MM. Ook heb ik een Oko 30MM maar misschien volgende week nog testen ofzo.
 
Banken bij EasyRiders was niet alleen leerzaam maar ook onwijs gezellig:

P5180055.JPG


P5180057.JPG


P5180060.JPG
 
20.5 SAE op rollen, maar dit was met een te grote sproeier. AFM stond op 12.5 ongeveer, iets te rijk nog dus. Sproeier 145 zit er nu in, rond de 140 zou waarschijnlijk het beste zijn.

Volgens de geblokkeerde meetings moet er een tegen de 21 aan / 21+je er wel in zitten. Ook zal de timing van de cilinder nog een keer aangepast / verbeterd worden, en is een score boven de 21 redelijker zeker.

Maargoed het belangrijkste vind ik nog dat we van het weekend een hele strakke lijn hebben behaald en top vermogen bij 55 á 60km/h, ipv 19.2 pk bij 105km/h @ Meppel.

Dus mijn tijd zal (mits de starts een beetje lukken) zeker verbeteren :)

Leuk dat ze nog steeds die gare ventilator hebben :p
Werkt wel prima overigens met mijn nogal korte circuit (er gaat in totaal maar 200ML water in) en redelijk "gare" radiateur.
 
Naja lekker spannend dat bij kees een std membraan het goed doet. Mijn deed een vl13 het juist weer beter. Dus valt echt niks over te zeggen wat nou de beste combo is.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top