0,4 pk vind ik toch best veel
thunderblade, waar maak jij uit op dat een std membr. beter scoord?
Je weet natuurlijk niet wat hij er allemaal mee gedaan heeft. met veel werk kan je een origineel membr. best in de buurt van een vl13 krijgen hoor.
edit:
oeps. lees foutje.
tof ik ga ook een origineel membraan bewerken !!
Inlaat setje scoort echt niet belabbert laag ofzo, we praten uiteindelijk over een winst van ongeveer 0.3PK. Ik heb ook weleens een andere adapter getest (die perfect overliep op de VL13 met vierkante hoeken) en die scoore 1.5 slechter, dat noem ik dus helemaal niet goed presteren
20.5 SAE op rollen, maar dit was met een te grote sproeier. AFM stond op 12.5 ongeveer, iets te rijk nog dus. Sproeier 145 zit er nu in, rond de 140 zou waarschijnlijk het beste zijn.
Volgens de geblokkeerde meetings moet er een tegen de 21 aan / 21+je er wel in zitten. Ook zal de timing van de cilinder nog een keer aangepast / verbeterd worden, en is een score boven de 21 redelijker zeker.
Maargoed het belangrijkste vind ik nog dat we van het weekend een hele strakke lijn hebben behaald en top vermogen bij 55 á 60km/h, ipv 19.2 pk bij 105km/h @ Meppel.
Dus mijn tijd zal (mits de starts een beetje lukken) zeker verbeteren
Naja lekker spannend dat bij kees een std membraan het goed doet. Mijn deed een vl13 het juist weer beter. Dus valt echt niks over te zeggen wat nou de beste combo is.