SBO sprints 08 - slap geouwehoer # 8

Status
Not open for further replies.
:D:W

Wel vette actie btw als het niet fake is... ook maar eens zoiets bouwen just in case :W
 
als jij 150 meter volgas met je wiel boven de grond kan rijden krijg je van mij een krat pils :winner:


zet die pils maar koud, ik doe het je wel voor

lijkt me trouwens knap lastig anders, mijn wiel is altijd boven de grond, maar niet los van de grond. rijden met een wiel in de grond of onder de grond kan in mijn ogen niet echt ;)
 
..

@ Dragspert;
Het was een mooie discussie;). Barry zijn spullen rijden wel lang ja. Enkel de mijne harder! En afgezien van de vastloper op meppel ivm de NOS, zal het nu ook langer heel blijven.

Omdat ik jou cilinder heb gezien en ik het ook niet door jou zou laten doen:p

voor of na die vastliep?

:+

wil je hem op Zoetermeer ook zien?
 
@ Dragspert;
Het was een mooie discussie;). Barry zijn spullen rijden wel lang ja. Enkel de mijne harder! En afgezien van de vastloper op meppel ivm de NOS, zal het nu ook langer heel blijven.



wil je hem op Zoetermeer ook zien?


Hap hap, wat denk je zelf:p
 
Heiko de koning happer :W

Maar gisteren een kratje pils gewonnen bij Easy Riders 8) ik ben het beste in scores "in schatten" behalve mijn eigen score :'(

JS - inlaat deed het beste van alle inlaat setjes, en de team ook! Volgende week zaterdag weer met als doel over de 21 :W
 
We hebben het volgende getest:

1. Origineel membraam (carbon kleppen) in XSH tuned recht spruitstuk
2. VL13 (XSH aangepast) in XSH tuned recht spruitstuk
3. Origineel membraam met carbon kleppen met JS adapter en AM6 spruitstuk

Nummer 3 scoorde ongeveer 0.3 / 0.4 PK meer. Opzich niet super veel maar je zag ook dat de verdeling van de brandstof over de hele lijn beter was.

Edit:
@ kees
mina of pia ?

Pia dus ;) (ik rijd met JS - evo blok)
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top