SBO Sprints 08 - slap geouwehoer # 15

Status
Not open for further replies.
we hadden toch een tourtje door de tent, was inderdaad niet veel soeps. alleen die ene in het begin die Robert wel even zou regelen :p, helaas
 
Wieger dacht die chick achter de balie van het hotel ff te kunnen pakken maar met een zin als: Wanner bist du abgewerkt gaat dat natuurlijk niet lukken.

MAar ik zag er wel twijfelen! ze dacht vast; als ik nou niet hoefde te werken kon ik lekker mee maarja toen we terug kwamen was ze al verdwenen :'( toen de schoenpoetsmachine maar mee naar de kamer genomen 8P
 
MAar ik zag er wel twijfelen! ze dacht vast; als ik nou niet hoefde te werken kon ik lekker mee maarja toen we terug kwamen was ze al verdwenen :'( toen de schoenpoetsmachine maar mee naar de kamer genomen 8P

En dan mij een player noemen! Die gator's moeten glimmen G :#
 
MAar ik zag er wel twijfelen! ze dacht vast; als ik nou niet hoefde te werken kon ik lekker mee maarja toen we terug kwamen was ze al verdwenen :'( toen de schoenpoetsmachine maar mee naar de kamer genomen 8P

En wie belde ons op de hotel telefoon om 4 uur s nachts, in het Duits dat er een schoenpoets machine voor onze deur stond en of ik die wel even naar de receptie wou brengen :p
 
Dat is toch een compliment :* we hebben m eigenlijk niet eens gebruikt... weet niet eens of ik nog wel schoenen aan had :p

geertje dat gebeurd niet zo snel hoor, receptioniste had een oogje op me ;) 8P
 
Nee, denk ook niet dat die het nog doet. Hebben hem een paar keer laten vallen geloof ik :p Ja, dat is een goede vraag idd. Met een schoenpoets apparaat rond lopen op onze sokken.
 
gezellige boel:W


ook nog verhalen van scooters een paar verdiepingen omhoog
getilt werden:+??

burne in de slaapkamer??
lijkt me ook wel is leuk..:W
 
Gast, wie gaat er nu in een kamer burnen?

Net zoiets achterlijks om bij de Mac te gaan burnen.

Ga naar bed.

Ik ga in ieder geval wel slapen,

Trusten.
 
wieger wrm zit je iedere keer te type van msn, als je zelf net zo hard msn lulkoek hier loop te poste? mij hoor je niet klage hoor dat ze hier veel prate en vooral om niks... beetje moraalridderachtig.
 
wieger wrm zit je iedere keer te type van msn, als je zelf net zo hard msn lulkoek hier loop te poste? mij hoor je niet klage hoor dat ze hier veel prate en vooral om niks... beetje moraalridderachtig.

Dit gaat over duitsland, een SCOOTERweekend. Niet over die onzin dingen van die andere lui die alles vol blaten
 
Het gebeurde tijdens een scooter weekend in Duitsland. En terwijl we het apparaat aan het vervoeren waren vertelde ik over mijn nieuwe plannen voor volgend jaar.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top