SBO Sprints 08 - slap geouwehoer # 15

Status
Not open for further replies.
de rest heb ik ook gelezen :p en et intreseer me eigelijk niet, ik stel alleen vast wat ik zie.

Wat is dit nou weer voor een kutreactie. Zelf loop je 10 TOPICS vol te lullen. En wij praten even een halve pagina na over een leuk scooterweekend. Mij spelbreker noemen bij een kleine ingreep. De hypocriet hemzelf.

Als je het zo wil spelen is het nu serieus? wil je dat dan?
 
[ame="http://www.youtube.com/watch?v=MJpyskHMwRs"]YouTube - Black Eyed Peas - Where Is The Love?[/ame]

lekker boeiend of je spelfouten maakt of dat je gewoon niets te melden hebt, de afgelopen 6 topics staan al vol bullshit :p
 
Wat is dit nou weer voor een kutreactie. Zelf loop je 10 TOPICS vol te lullen. En wij praten even een halve pagina na over een leuk scooterweekend. Mij spelbreker noemen bij een kleine ingreep. De hypocriet hemzelf.

Als je het zo wil spelen is het nu serieus? wil je dat dan?


oehhh uber wiegaahhh word boos, juist volgens mij is dit tog al zeker de 4e post in dit topic van mij. en wat bedoel je met serieus spele...
 
waarom? omdat ik opmerk dat wieger eerst zit te mekkere van msn dit dat, en daarna zelf 2 pagina's vol zit te lulle over niks
 
waarom? omdat ik opmerk dat wieger eerst zit te mekkere van msn dit dat, en daarna zelf 2 pagina's vol zit te lulle over niks

Over niks? Dacht dat Wieger net heeft uitgelegd dat we aan het na praten zijn over een scooter weekend?

Dat het jou niet interesseert, interesseert mij dan weer niks. Dan ga je maar op het brei forum zitten ofzo
 
Over niks? Dacht dat Wieger net heeft uitgelegd dat we aan het na praten zijn over een scooter weekend?

Dat het jou niet interesseert, interesseert mij dan weer niks. Dan ga je maar op het brei forum zitten ofzo

of je open een topic van een "chick in duitsland met een schoenepoets machine" en dan gaan we daar moraalriddere als er over een scooter word gepraat? mesgien een idee, moet ik dat topic ff aanmake voor jullie jonges?
 
Hier een aanmelding voor iemand die volgend jaar dus Niet mee gaat :)

lijkt me niet verstandig nee:+

haha ik zei dat et me vet leek:W
zag laatst een filmpje @ youtube van een motor die in de huiskamer stond te burne
stelletje malloten:+



en dit is nogsteeds het slapgeouwehoertopic en geen duitsland topic:W

owja @ martijn

zou et zo doen.. denk dat me ouders et niet zo leuk vinde maja boejuhh..
enige nadeel is dat je neus zo vol gaat zitte van die rubberlucht als je weer in de auto gaat zitte:W
 
of je open een topic van een "chick in duitsland met een schoenepoets machine" en dan gaan we daar moraalriddere als er over een scooter word gepraat? mesgien een idee, moet ik dat topic ff aanmake voor jullie jonges?

Ben je nou zo dom of doe je nou zou dom?
 
Wat een gezanik weer. Dit is een slap geouwehoer topic en daar mag in geslapgeouwehoert worden. Als je iets irri vind lees je er maar overheen, zo simpel is het.

JEZUS!!!!:X
 
suc6 met de moderater uithangen, ik geloof dat ramon en wieger al de hoop hebben opgegeven.

Ik heb zeker de hoop NIET opgegeven, ik probeer op een redelijke wijze het hier over scooters te laten gaan en tegelijkertijd gezellig te laten zijn. Het is hier de bedoeling dat mensen leuk met elkaar over hun scooter hebben en over de sbo sprints/buitenlandse meetings etc. Als er dan even wat op door gegaan wordt is het natuurlijk niet erg! Er hoeft immers niet in elke post het woord scooter terugkomen, dat snap je ook wel.

Ik probeer het hier voor iedereen leuk te maken. Ik kan ook wel de rotte appels meteen bannen en dan is het ook opgelost, maar dat is niet mijn bedoeling. Echter laten sommigen van jullie me geen keus over om het wel te doen... De keuze ligt bij jullie
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top