This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

SBO Sprints 08 - slap geouwehoer # 12

Status
Not open for further replies.
pik, me ouders zijn erbij. wel leuk sjansen gisteren met een meid in de carrefour...
Tering wat was zij lekkeerrrrrrrr

ja tis gewoon fucked dat m´n ouders erbij zijn. elke keer wordt je toch op zekere mate geremd...
Beter had ik hier met een groep vrienden gezeten
vaag toetsenbord dit overigens met ñºªç¡¿ tekens erop

pik, me ouders zijn erbij. wel leuk sjansen gisteren met een meid in de carrefour...
Tering wat was zij lekkeerrrrrrrr

Bobbie! :#

Als ik ff 5 minuutejs achter de PC duik in Spanje ben ik gestoord en zelf zit 'ie ook mooi achter scooterforum in Gran Canaria!

Haha!

over 7 minuten en 10 seconden donder ik weer op en ga ik verder aan het bier
maar jij zat er overdag op, en ik zit overdag lekker zon te happen, beetje een huurauto af te trappen (vandaag offroad geweest, foto´s volgen als ik thuis ben) maar het moge duidelijk zijn dat een citroen c3 niet bepaald een terrein auto is dus was echt humor

overigens was het eerst de planning dat we een seat leon kregen, maar deze hadden ze al vergeven, dus kregen we deze met een dag gratis Alleen te langzaam voor in de bergen, dus constant 5000/5500/begrenzer de bergen in rijden Heerlijk zo´n ding aftrappen!
bergaf op de motor afremmen in z´n 1 bijvoorbeeld staat nog op een foto dat ik aan het rijden ben, toerenteller vlak voor het rood

Status
Not open for further replies.