SBO Sprints 08 - slap geouwehoer # 12

Status
Not open for further replies.
dat kan...ik fix even een betere buddybak maken we samen een dansje erop:D anders op het dak van de meetingsprintzipvervoersloopzafira(:D) allemaal geeeeeeeeeeeeeeen probleem:D

Toe maar Kees! Ouwe bofkont!

Morgen ook nog mensen van hier naar de Automeeting van het scootahforum?

het is wel lastig trouwes om dronken op een auto te klimmen...1 ding weet ik iniedergeval zeker hij is minimaal 1 ruitewisser kwijt want die vond een vriend van me net in de auto:D

haha je vermeld wel telkens alle super stoere verhalen van je en vervolgens wil je geen kritiek.. Dit doen meestal ventjes van 16 die aandacht nodig hebben en het niet krijgen :P

16082008743.jpg

Zo voorkap staat in eerste laag vezels, hopelijk vandaag de mal nog af :p

Alleen heb ik dit keer voor de verandering er minder verharder bij gedaan, het is alleen nog niet droog :'(

haha je vermeld wel telkens alle super stoere verhalen van je en vervolgens wil je geen kritiek.. Dit doen meestal ventjes van 16 die aandacht nodig hebben en het niet krijgen :P

ik zei dat sarcastish dat ik WIST dat er commentaar op zou komen;) en aandacht dat krijg ik al genoeg:+

beter koop je een vito met deuken ofzo:P

wij gaan ook altijd met aanhanger maar binnekort met busje dan stuitereren ze niet

wel goed gemaakt:P beetje breed die banden balken

Status
Not open for further replies.
Back