SBO Sprints 08 - slap geouwehoer # 12

Status
Not open for further replies.
pik, me ouders zijn erbij. wel leuk sjansen gisteren met een meid in de carrefour...
Tering wat was zij lekkeerrrrrrrr:D
 
ja tis gewoon fucked dat m´n ouders erbij zijn. elke keer wordt je toch op zekere mate geremd...
Beter had ik hier met een groep vrienden gezeten:p
vaag toetsenbord dit overigens met ñºªç¡¿ tekens erop:P
 
pik, me ouders zijn erbij. wel leuk sjansen gisteren met een meid in de carrefour...
Tering wat was zij lekkeerrrrrrrr:D

Bobbie! :#

Als ik ff 5 minuutejs achter de PC duik in Spanje ben ik gestoord en zelf zit 'ie ook mooi achter scooterforum in Gran Canaria! :P

Haha! :P
 
over 7 minuten en 10 seconden donder ik weer op en ga ik verder aan het bier:P
maar jij zat er overdag op, en ik zit overdag lekker zon te happen, beetje een huurauto af te trappen (vandaag offroad geweest, foto´s volgen als ik thuis ben:P) maar het moge duidelijk zijn dat een citroen c3 niet bepaald een terrein auto is:D dus was echt humor:P
 
overigens was het eerst de planning dat we een seat leon kregen, maar deze hadden ze al vergeven, dus kregen we deze met een dag gratis:P Alleen te langzaam voor in de bergen, dus constant 5000/5500/begrenzer de bergen in rijden:D Heerlijk zo´n ding aftrappen!:P
bergaf op de motor afremmen in z´n 1 bijvoorbeeld:P staat nog op een foto dat ik aan het rijden ben, toerenteller vlak voor het rood:P:D
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top