This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

SBO Sprints 08 - slap geouwehoer # 12

Status
Not open for further replies.
heb jij weer,

maja he, elk paard is weer anders +pippi+

@ vasco: bij jou gaat ook alles stuk heb ik gemerkt

Ja, volgende week ga ik maar weer eens wat nieuwe paarden zoeken, denk dat ik maar water in de cilinder ga gooien, had die de vorige keer in het begin het meeste vermogen mee

ik weet niet of jullie em al konden..
maar ik lag zowat op de grond van et lagge:W

[ame="http://nl.youtube.com/watch?v=TheVVPx7aDk&feature=related"]Zo Die Is Kapot, Hij Dag Dak Een Mongol was..[/ame]

:X

Tiener dood na scooterongeluk Amsterdam

Een 15-jarige jongen is donderdagnacht om het leven gekomen. Hij botste zonder helm met een scooter tegen een pilaar van een viaduct van de ringweg A10.
(Novum) - Een 15-jarige jongen is donderdagnacht om het leven gekomen nadat hij zonder helm met een scooter tegen een pilaar van een viaduct van de Amsterdamse ringweg A10 was gebotst. De politie vermoedt dat de tiener een bocht over het hoofd heeft gezien. Hij overleed ter plekke.

De tiener reed rond 02.30 uur op de Weesperzijde richting Zuidoost en raakte in een flauwe bocht bij de Gooiseweg de pilaar. Reanimatie mocht niet meer baten. De politie onderzoekt wat er precies is gebeurd.

bron: http://nieuws.nl.msn.com/algemeen/article.aspx?cp-documentid=9234255

Dat zijn minder leuke berichten

geake bull..

achja dat gebeurt ook he..
gewoon snachts tehard rijden.. en de weg niet kennen..
zonder licht rijden of slechte verlichting & geen rijervaring

slechte combinatie.. gaat maar weinig goed...
reed gister over een onverlicht boerenlandweggetje met 130.. met de auto
dat ging ook maar net goed..
doe ik trouwens ook niet nog een keer..

Eigenlijk speculeer je een beetje Paul, er word namelijk niets gezegd over de oorzaak van het ongeluk!

Ondanks hoe het ook gebeurt is, het is wel sneu !

vaak kun je wel raden hoe het gebeurd is :+

15
geen helm

en zal ook geen citta zijn geweest
helaas maar werkelijkheid..

het kan altijd iedereen overkomen toch..

ik zeg maar zo:
"als er een vliegtuig op je hoofd land ben je ook dood" :+

denk is na

andere reden kan der niet geweest zijn..
als je 25 rijd dan kan je die paal van bijna halvemeterdik wel ontwijken hoor
maar blijft sneu ja..

90% van de ongelukken gebeurt gewoon door het niet goed kijken in het verkeer..
maargoed.. laten we daarmaar over ophouwen

had tijdje geleden ook een bericht gelezen over een jongen die de stoep geraakt had
en over de weg knalde met ze scooter van linker stoeprand naar rechter
die had wel een helm op en die was ook dood..

Tsja niets nieuws eigenlijk, niet dat dat t minder erg maakt maar toch. Hier gebeurd toch wel regelmatig een ernstig scooterongeluk. Misschien ook wel een beetje de regio, maja..

Tsja niets nieuws eigenlijk, niet dat dat t minder erg maakt maar toch. Hier gebeurd toch wel regelmatig een ernstig scooterongeluk. Misschien ook wel een beetje de regio, maja..

Mooie reactie, was waarschijnlijk een turk op een gestolen brommer 8P.

Erg dat het gebeurt is, maar wat een tijdstip ook.

Idd wat een tijdstip, als mijn kinderen laten 15 zijn hoeven ze echt niet op de brommer te stappen.. En al helemaal niet met 15jaar dinderdag om half3snachts te gek voor worden

nou op donderdag kun je dus eigelijk best goed opstap:W maybe daarvandaan op de trg weg ofsow maja to the point

je kunt hier wel over bezigblijven maar het is/wasgewoon dom van die gast...

Status
Not open for further replies.