SBO Sprints 08 - slap geouwehoer # 12

Status
Not open for further replies.
Juist. Is gewoon een originele kap alleen dan helemaal dicht gemaakt. Het prototype weegt maar liefst 2KG! :D

Ziet er btw netjes uit kees :* beter als je ouwe voorkap :P

Ja toch is hij niet 100% vlak, maar ik houd het zo, zitten nu al zoveel avonden werk in :p maargoed, al vele malen beter als eerst en daar gaat het om :)

Dan nog een kuip van poly maken en kun jij weer lekker aan spuiten Jos :p

waarschijnlijk aanwezig met de sonic a.s. sprint k moet alleen me koelslangen erop knallen, voorvork in mekaar beune, benzinetankje erin proppe en afstelle, en als k nog tijd over heb ook nog ff spuite maar dat is nog niet egt noodzakelijk :P

Met poly kuip + voorkap ongeveer 4 á 4,5KG, origineel 6 ongeveer.

Shit, dat is aardig licht anders, dit is denk ik wel minder dan de helft van origineel??

plus dat de buddybak e.d. komt te vervallen:W

Dus uiteindelijk zou ik met een complete scooter maar 5 tot 6 kilo zwaarder hoeven te zijn als een frame:D

Mijn nrg is over 2 maanden hopelijk 44KG, dan scheelt het nog maar 2KG tot de lichtere scooter special frames ;)

Maargoed, dat zit niet allemaal in de kappen, zonder kappen is het ding dan 40KG ongeeveer. Mijn beenbeplating is ook aardig aangepast.

Een licht kappensetje maken is niet 1,2,3 gefixed helaas. Ooit nog een droom om een carbon spatbord + voorkap + kuip + achterkap te maken, maar dan moet je denken aan 1000 euro aan meteriaal.., dan weegt het 3KG bij elkaar (alle kappen).

Shit, dat is aardig licht anders, dit is denk ik wel minder dan de helft van origineel??

plus dat de buddybak e.d. komt te vervallen:W

Dus uiteindelijk zou ik met een complete scooter maar 5 tot 6 kilo zwaarder hoeven te zijn als een frame:D

Even goed nadenken hoor :p

Originele voorkap was 1,4KG
Kuip 700 gram
NRG achterkappen met licht unit: 2,2KG
NRG buddybak 'verlicht': 700 gram
NRG zadel met kleed etc: 2,3KG
Spatbord: 300 gram
Beenkappen 1,5KG

Totaal: 9,1KG?

Last edited:
Status
Not open for further replies.