Geartsje Well-Known Member 11 August 2008 #601 Dit had ik nou nooit van jullie verwacht.. valt me weer tegen. ;( :+ Last edited: 11 August 2008
Abels Koos scooterloos 11 August 2008 #602 Koksel_99 said: En ja die lelijke scooter moet ik maar eens maken want die staat ook al een dikke week daaro8P Click to expand... Kan jij dat :| ?
Koksel_99 said: En ja die lelijke scooter moet ik maar eens maken want die staat ook al een dikke week daaro8P Click to expand... Kan jij dat :| ?
Niels.. Vedette 11 August 2008 #603 kan het nou echt geen week goed gaan hier :X heeft er niemand een kapotte speed ofzo tegenwoordig? Ik ben iig met een heuze ReeSzZzz vouwwagen-scootervervoersbox bezig:W:W:X lateR?
kan het nou echt geen week goed gaan hier :X heeft er niemand een kapotte speed ofzo tegenwoordig? Ik ben iig met een heuze ReeSzZzz vouwwagen-scootervervoersbox bezig:W:W:X lateR?
StreetZipSp Paul-B 12 August 2008 #604 Niels.. said: kan het nou echt geen week goed gaan hier :X heeft er niemand een kapotte speed ofzo tegenwoordig? Ik ben iig met een heuze ReeSzZzz vouwwagen-scootervervoersbox bezig:W:W:X lateR? Click to expand... haha was jij dat op lemelerveld?? nettjes alles derafgetrokke.. onderstel zag der ook stevig uit heheh zag laatst martijn nog door de stad lope.. liep breezersletjes te zoeke:W
Niels.. said: kan het nou echt geen week goed gaan hier :X heeft er niemand een kapotte speed ofzo tegenwoordig? Ik ben iig met een heuze ReeSzZzz vouwwagen-scootervervoersbox bezig:W:W:X lateR? Click to expand... haha was jij dat op lemelerveld?? nettjes alles derafgetrokke.. onderstel zag der ook stevig uit heheh zag laatst martijn nog door de stad lope.. liep breezersletjes te zoeke:W
::Michel:: Arrrg, I'm a Pirate 12 August 2008 #606 Nou dat is niks vergeleken wat ik allemaal gezien heb in Groningen
Koksel_99 #215 12 August 2008 #607 Abels said: Kan jij dat :| ? Click to expand... Ik hoop 't Hok valt al bijna niet meer te redden
Niels.. Vedette 12 August 2008 #608 StreetZipSp said: haha was jij dat op lemelerveld?? nettjes alles derafgetrokke.. onderstel zag der ook stevig uit heheh zag laatst martijn nog door de stad lope.. liep breezersletjes te zoeke:W Click to expand... nee sorry dat was ik niet:+ ik hou de bak erop :W extra reeZ
StreetZipSp said: haha was jij dat op lemelerveld?? nettjes alles derafgetrokke.. onderstel zag der ook stevig uit heheh zag laatst martijn nog door de stad lope.. liep breezersletjes te zoeke:W Click to expand... nee sorry dat was ik niet:+ ik hou de bak erop :W extra reeZ
Koksel_99 #215 12 August 2008 #615 Geartsje said: Lief blijven :* Click to expand... Waren ze lief bezig dan??8P
Geartsje Well-Known Member 12 August 2008 #616 Koksel_99 said: Waren ze lief bezig dan??8P Click to expand... Zo goed?
Vasco Well-Known Member 12 August 2008 #618 Hehe, buitenkopje geownd. Op 1 of andere manier gaat bij de sprinter alles kapot, en is de racer niet kapot te krijgen...
Hehe, buitenkopje geownd. Op 1 of andere manier gaat bij de sprinter alles kapot, en is de racer niet kapot te krijgen...
Koksel_99 #215 12 August 2008 #619 Vasco said: Hehe, buitenkopje geownd. Op 1 of andere manier gaat bij de sprinter alles kapot, en is de racer niet kapot te krijgen... Click to expand... Dan ga je toch gewoon met je racer sprinten
Vasco said: Hehe, buitenkopje geownd. Op 1 of andere manier gaat bij de sprinter alles kapot, en is de racer niet kapot te krijgen... Click to expand... Dan ga je toch gewoon met je racer sprinten
Geartsje Well-Known Member 12 August 2008 #620 Ga jij nou eerst maar eens je eigen straatracer repareren., want hij verpest mn uitzicht.