SBO Sprint - Zoetermeer - 22 juni

Nog een maand, ben benieuwd wie er toch niet op tijd klaar is :p Vorig jaar moeten missen, als het net zo'n weer word als in 2006 ben ik niet aanwezig :+
 
Word nog kramp in dit kamp om optijd klaar te zijn met het spul, Nog steeds geen vermogen en nog steeds top zwaar :p acht ik vind t zo ook wel best eig,
 
Nog een maand, ben benieuwd wie er toch niet op tijd klaar is :p Vorig jaar moeten missen, als het net zo'n weer word als in 2006 ben ik niet aanwezig :+

watjeeeeee !

Lekker 30 graden en korte mouwtjes weer ! Kan er met mooi weer niet een uitzondering worden gemaakt en dat iedereen met korte broeken en shirtjes mogen sprinten ? :p
 
Hier nog een hele boel gebeuren voordat ie klaar is om het op te nemen tegen nog grotere concurrentie dan in Meppel
 
watjeeeeee !

Lekker 30 graden en korte mouwtjes weer ! Kan er met mooi weer niet een uitzondering worden gemaakt en dat iedereen met korte broeken en shirtjes mogen sprinten ? :p

Wat watje, van 8.00 tot 18.00 in de zon met af en toe ff paar minuten schaduw met 35+ graden op asfalt. Jullie hadden nog rijwind en een tentje waar je over kon zitten :p

Als jij in shirt en korte broek wil sprinten zal ik alvast een voorraad plamuurmessen halen om je van het asfalt te schrapen.....
 
Nog een maand, ben benieuwd wie er toch niet op tijd klaar is :p Vorig jaar moeten missen, als het net zo'n weer word als in 2006 ben ik niet aanwezig :+


ding staat sinds meppel in de zaak, moeten er nog mee beginnen. maar zoals bij de meeste wel bekend hanteren ook wij het motto, Tijd zat ;)
 
Iemand preciese adres voor mij?

Ken nergens vinden ook niet op SBO site

mss ook ff langtuffe op de brommer, 30 km hier vandaan dus is te doen in 30 min

alleen was dat nou vorig jaar met al die fotos met al die g@ngSt@h figuren erop? (met al die textwolkies erbove geshopt:+)
mss niet een strak plan om dan ff met je gloedje nieuwe zip door zon wijk te gaan :X

en heb je ook nooit ofzo dat er woute buiten het terein met rollenbank oid staan?
scoot loopt namelijk geen 45
 
Back
Top