SBO Sprint - Snorgeouwehoertopic #46

Status
Not open for further replies.
5.99 best zat:p

Omstandigheden waren idd niet super. Wat je zegt van de langere baan klopt volgens mij ook. Bij de SBO word de baan uitgemeten, bij de DSSC stoppen ze volgens mij gewoon als de kabel op is:D

Toch nog 7,4 kunnen rijden wat tot nu toe snelste tijd is van dit seizoen8P

En Henk idd hele mooie tijd! Nu nog een keer bij een SBO sprint onder betere omstandigheden en goede reactie en dan moet een 5,9 er toch wel in zitten denk ik:W
 
ff een kort verslagje van onze kant:

We hebben van de week de AIM sprint van Kees mogen lenen. hulde aan Kees ;) helaas door vergaderingen en drukte op werk etc niet kunnen testen. vrijdag was het dan zover, Henk en ik zouden eindelijk gaan testen, en toen regende het ook nog eens. Dan maar een filmpje checken en de dag erna naar Meinerzhagen. Bram, Henk ik.

De eerste runs waren niet helmaal goed gegaan. blokje draaide ipv 13100, 12500 en kakte zelfs na dit toerental bereikt te hebben nog in ook. wij dus paar keer armer op de hoofdsproeier, uiteindelijk heeft hij 13000/12900 kunnen draaien, maar kakte nog steeds in, tot een toerental van 11900. We reden een tijd van 6,618 tegen Vinnie, die 6,619 reed. En ook een run met 6,47 (ex reactie 6,19). Vinnies snelste tijd was op dat moment 6,52. Later iets lichter op de rollen, maar draaide nog niet juist en ook de stationairsproeier nekte elke keer de start. Uiteindelijk toch 6,43 gereden (ex reactie weer 6,19). vervolgens toch maar weer ht stijl aangehouden ;). sproeier veranderd, naaldbuis veranderd, drukveer veranderd en de rollen veranderd........en tegen Henk gezegd, dat hij moest proberen een snelle start te maken en dat als hij rood reed we maar pech hadden, maar ik zo graag een goede tijd wilde zien. en ja hoor hij gaf al gas toen het nog rood was, ding kakte net in/sputterde, maar reed toch met groen weg (reactietijd van 0,18 ) met als gevolg de 6,24 incl reactie. Zoals de meesten hebben gezien, heb ik een gat in de lucht gesprongen, ik was echt door het dolle heen. Zeker toen we na het uitlezen van de AIM zagen dat de motor nog steeds 800 toeren wegzakte. Wij snel sleutelen en nog iets lichter op de rollen voor de superfinale. dan gaan alle nummers 1 van alle klassen tegen elkaar rijden voor de beker. Helaas ging het toch nog regenen. Al met al een superdagje. We zijn van plan veel te gaan testen, kijken hoe de machine in Nederland rijd en dan kijken of we onder een 6,11 incl. reactie kunnen komen.
 
Last edited:
Hulde Heiko, dikke tijd! Moet nog even doorsleutelen voor Kloosterzande want komen steeds meer kandidaten voor onder de 6:p
 
Ook in HD

[ame="http://www.youtube.com/watch?v=bvI19EWIi5U"]YouTube - ‪HT Tuning Henk Meinerzhagen 2011‬‏[/ame]
 
[ame="http://www.youtube.com/watch?v=R2hL8cgjre0"]YouTube - ‪Testen.op 70B neos by TB tuning‬‏[/ame]

door een galaxy s.. Was een dagje voor meinerzhagen
 
Wat een ontlading van die gekke Heiko, demper niet verstopt zo te zien! Morgen eens op de computer kijken hoe die het deed :p de baan in Duitsland is overigens 152m denk dat het een paar honderste uitmaakt..
 
En ook omhoog, dus ben echt super benieuwd!
Eindelijk die eindeloze tijd die je erin hebt zitten, word beloond!
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top