SBO Sprint - Slapgeouwehoertopic #41

Status
Not open for further replies.
Je kan ook een 12 inch pakken (jog velg afgedraaid en 3 spaken wegfrezen) en een wat hoger bandje pakken,

Anders,

Viper,
Beta Ark, is zowat identiek aan Viper

De hele oude garde moet zich nog inschrijven. Er komen er zeker nog een stuk of 50 bij minimaal.

Daarbij komen er nog wel een handje vol nieuwe mensen bij.

Komt goed ;)

Aardig weinig inschrijvingen, als zo blijft hoe dan? niet zo weinig, als minder is dan 100? :+

De hele oude garde moet zich nog inschrijven. Er komen er zeker nog een stuk of 50 bij minimaal.

Daarbij komen er nog wel een handje vol nieuwe mensen bij.

Komt goed ;)

Het komt denk ik wel goed hoor :) Zijn al een aantal nieuwe mensen die zich ingeschreven hebben en we gaan nog wat lokale campagnes doen om leden te werven. Maar zoals Mike zegt de 'oude garde' moet zich ook nog inschrijven alleen hoop ik dat iedereen daar niet te lang mee wilt wachten aangezien we naast inschrijvingen ook een hoop andere zaken moeten regelen!

Het komt denk ik wel goed hoor :) Zijn al een aantal nieuwe mensen die zich ingeschreven hebben en we gaan nog wat lokale campagnes doen om leden te werven. Maar zoals Mike zegt de 'oude garde' moet zich ook nog inschrijven alleen hoop ik dat iedereen daar niet te lang mee wilt wachten aangezien we naast inschrijvingen ook een hoop andere zaken moeten regelen!

Ik rijd misschien weer in 2012 ofso:+

eerst een jaartje aan de zeikant bier drinken. Ik zag genoeg mensen dit doen en heb me dus ingeschreven voor de SBO 70B(ier) zijlijn klasse.

Minimaal 140kg met maximaal 3 kratjes inclusief drinker.
maximaal 70cc per slok
orgineel kratje in tegenstelling tot de 70A waar een alu/carbon kratje mag.

Status
Not open for further replies.
Back