RonnieB www.emby.nl 18 December 2010 #481 Vroegah, toen ik op deze datum ook al taartjes had ! Waaaaar zijn mijn taartjes !?
RonnieB www.emby.nl 18 December 2010 #486 Bace said: Daar zijn ze kut, proficiat !! Click to expand... Waaaaaar dan ?! Of zie je dat zelf niet :+
Bace said: Daar zijn ze kut, proficiat !! Click to expand... Waaaaaar dan ?! Of zie je dat zelf niet :+
Ruud H. Well-Known Member 18 December 2010 #492 Ja, ik heb gehoort dat we bij Stijn van Gee blijven pitte dus komt goud!!
StijnvG SBO #119 18 December 2010 #493 Heel de dag gewerkt, maar kan misschien nog wel. check je hivs
Oscar. Captain Slow! 18 December 2010 #497 Even kijken hoeveel zin ik heb Stappen zal wel niet zo bijzonder worden merk ik
Melv16 Gewoon Melvin.. 18 December 2010 #500 Oscar. said: Even kijken hoeveel zin ik heb Stappen zal wel niet zo bijzonder worden merk ik Click to expand... Stappen boeit me niet Daar ga ik ook niet naartoe. Maar ging me meer om huldiging en karten. Misha en ik gaan namelijk ook.
Oscar. said: Even kijken hoeveel zin ik heb Stappen zal wel niet zo bijzonder worden merk ik Click to expand... Stappen boeit me niet Daar ga ik ook niet naartoe. Maar ging me meer om huldiging en karten. Misha en ik gaan namelijk ook.