SBO Sprint - Nijmegen - 26 Augustus

Zeer vette dag, veel gereden en gelachen!
Alleen mn vertanding zit niet echt snor met al die wheelies:#

Tot zaterdag+ralf+
 
Zo, wat een weekend. Echt te vet allemaal. Ga nu maar us slapen, die 3 uurtjes doen je niet veel goed:#!



tering wat een vet weekend :D
drukt op nooosschhhh hele fles leeg :P

echt tering vet mede mogelijk gemaakt door: maarten arthur (met die relaxte shit 8) ) gideon joel tom titus andere gideon en nog veel meer :P

k ga slapen morgen een verslag van mij :)


:*
 
fijn om al die reacties zo te lezen........!!!!

mijn nieuwe zip liep niet goed verder, heb maar paar runs gemaakt, het was al druk genoeg;) nog een tijd neer gezet van 8.02 sec.

ik vond meeting redelijk goed lopen. ben wel zwaar gebroken sinds zaterdagavond aan het werk. zijn nog genoeg verbeterpunten voor volgend jaar maar op zich was dit ook al goed. binnekort even evalueren en het hebben over nijmegen 2008:)
 
Mijn verslagje:

Gister voor het eerst echte snelle tijden gereden.
Aan zip was niet zoveel veranderd alleen afstelling een beetje,

Normaal kwam ik niet onder de 7.54

Eerste run, 6.76 daarna ging het beter 7.47 , 7,41 , 7.35 , 7.27
& was uit eindelijk voldoende om ion de finale te komen 7de plaats.

Echter had jerno ook weer op mijn zip gereden en stond als 2de gekwalificeerd, En we konden niety met 2 man op 1 scoot finale rijden.
Jerna erg sportief en liet mij de finale rijden.
Helaas niet zo goed gereden daar en 7 de geworden en jerno 8ste.
Maar jah was natuurlijk vet om de finale te staan.
Hopelijk volgende keer weer zo'n tijden.
Jerno bedankt voor uit de finale te stappen !!!!!!!!!!!
 
Wat een weekend *D, echt flink gelachen met super goed weer.

Ik heb nog een tijd van 7,18 ofzo gereden met me dikke 19 pk, dus onder mijn onstandig heden een lekkere tijd :P. Uit eindelijk 7de geworden in mijn klasse.

Op naar meppel.
 
Ook ik heb een super dagje gehad.
Pas om half 2 aangekomen (zonder scooter) omdat ik me niet zo goed voel de laatste tijd.

Ik ging even kijken wat een scooter van een vriend (Kina) ging doen met mij erop (gewichtsverschil).
Dan was ik zelf ook een aanwezig geweest voor het klassement.

Eerste run direct 7.05 met een reactietijd van 0.24. (6.80 was binnen handbereik dus :D)
Dit was direct de snelste tijd die we gehaald hebben.
Daarmee ook in de kwart en halve finale geraakt.
Uiteindelijk 3de geworden scooter special.

Beker direct aan Jimmy (Kina, eigenaar van de scooter) overhandigd, maar ik mocht hem houden :henko:

Bij deze wil ik de organisatie bedanken voor de goede meeting.
En Jimmy (Kina) voor het lenen van zijn scooter. Ding knalt goed door.

Enige minpuntje: de tijd tussen de finales en het uitreiken van de bekers...
Dit duurde echt te lang vond ik... (waardoor er ook al heel veel mensen naar huis zijn).

Maar overall was het een topdag.

Grtz Hans

Hoe kan je nou ooit nog inschrijven als je om half 2 aankomt? of heb je je helemaal niet ingeschreven :P?
 
Ja was echt een super vette dag Dinya toch nog een 7,16 gereden jammer van die finales verder!

Maar ik wilde VASCO nog even bedanken voor de worstjes!!en de cd!! ze waren erig lekker!!(de worstjes dan!!)
 
zijn er nog mensen met aan of opmerkingen (voor volgend jaar eventueel)??

ik heb aantal dingen al wel gehoord, over entree van 2 euro. nouja daar gaan we niks aan doen, gezien hele hoge kosten van een meeting. wegwijzering heb ik gehoord.

verder nog iets wat anders zou moeten/kunnen? of ideeen?
 
ik heb aantal dingen al wel gehoord, over entree van 2 euro. nouja daar gaan we niks aan doen, gezien hele hoge kosten van een meeting.

Nou, speciaal voor die mensen: maak er dan maar 3 euro van. Mensen die over 2 euro entree zeuren mogen best thuisblijven en met drie euro doen ze dat wellicht...
 
Nou, speciaal voor die mensen: maak er dan maar 3 euro van. Mensen die over 2 euro entree zeuren mogen best thuisblijven en met drie euro doen ze dat wellicht...

nouja het ware extra bezoekers die met rijders mee kwamen:) vond een beetje jammer aangezien ze meestal een euro of 5 vragen. wij doen dit niet voor de winst want die halen we toch niet en als 2 euro dan al niet op te brengen is.
 
Back
Top