SBO Sprint - Nijmegen - 26 Augustus

het was weer een fijn dagje heerlijk weertje, helaas niet kunne branden omdat ik geen stroomdraadjes had voor me waterpompje..

maar goed verder was alles top geregeld, op het mierengeneuk over een milieu mat..

zal straks ff wat fotos posten(of morge)


EDIT; IEMAND NOG FOTOS VAN DE KAWA ZIP MET RADIALE REMMEN?
 
Het was mooi dagje beetje bewolkt en af en toe zon ;)
Was goed organiseerd (ook namens me vader) ;) ben zeer tevreden over dat.

Het was mijn 1ste echte sprint voor me ;) en vond het gesellig :D
volgend jaar weer :D heb me wel gelache :P Tijden van 8.8 naar 8.146 (elke x weer beter)
 
ben ook weer thuis :)
was gezellig dagje.. mooi weer.. geen problemen met het systeem..
en volgens mij hebbe jullie genoeg kunnen rijden :P
 
ook net thuis!! Zwaar vet dagje gehad!! Mijn tijden waren vele malen beter als vorig jaar gelukkig!! Hopelijk binnekort weer ergens aanwezig!

MOcht er volgend jaar weer Sbo nijmegen zijn ben ik zeker weer aanwezig met mien oldskool Skoeetaah!!
 
Masthur dag gehad:W:W

heel goed geregeld en natuurlijk de tijd van sarik he:W:W damn 1ste sprint en hoppa:W

ik zie jullie volgende week @ meppel nu effe "vakantie vieren" van de scoots:P
 
Organisatie/sbo bedankt, het was allemaal top geregeld. Gelukkig zat het deze keer nijmegen mee met het weer vorig jaar was om te huilen.
 
was weer een vet sprintdagje :W wel 7x me rollen verwisseld en elke x ging hij langzamer rijden :P de laatste keer met zwaardere rollen geprobeerd en gelukkig nog een 7,4 met 0,02 reactie gereden.
mijn complimenten voor de organisatie en het tijdsysteem die het weer goed deed ;)
 
Hier 'n deel van de foto's de rest komt later, zoals je ziet kwaliteit al wat minder.
heb me ook even tussen de mensen ingewurmd voor 'n beetje redelijke foto's te maken.. :P
(ik was de jongen met het blauwe blous, voor de mensen die het willen weten ;) )
bedankt voor de leuke Smyls, henry, luuk, dangelo, sander, arthur en de rest =)


sbo07nijmegen001.JPG


sbo07nijmegen002.JPG


sbo07nijmegen003.JPG


sbo07nijmegen004.JPG


sbo07nijmegen005.JPG


sbo07nijmegen006.JPG


sbo07nijmegen007.JPG


sbo07nijmegen008.JPG


sbo07nijmegen009.JPG


sbo07nijmegen010.JPG


sbo07nijmegen011.JPG


sbo07nijmegen012.JPG


sbo07nijmegen013.JPG


sbo07nijmegen014.JPG


sbo07nijmegen015.JPG


sbo07nijmegen016.JPG


sbo07nijmegen017.JPG


sbo07nijmegen018.JPG
 
Last edited:
zo was echt een super dag :)
scooters liepen goed hard, wat we niet gedacht hadden.
mark is 2e geworden, zijn snelste tijd was met de sonic 6.84
ik ben 4e geworden en mijn snelste tijd was 7.02
tijden worden al een stuk beter :)

ook het hoogste vermogen neergezet van de dag, score was niet zoals de vorige keer maar toch 23.5pk met mijn sonic.

al met al een super dag :D hierbij bedank ik ook de organisatie :)
 
Ook ik heb een super dagje gehad.
Pas om half 2 aangekomen (zonder scooter) omdat ik me niet zo goed voel de laatste tijd.

Ik ging even kijken wat een scooter van een vriend (Kina) ging doen met mij erop (gewichtsverschil).
Dan was ik zelf ook een aanwezig geweest voor het klassement.

Eerste run direct 7.05 met een reactietijd van 0.24. (6.80 was binnen handbereik dus :D)
Dit was direct de snelste tijd die we gehaald hebben.
Daarmee ook in de kwart en halve finale geraakt.
Uiteindelijk 3de geworden scooter special.

Beker direct aan Jimmy (Kina, eigenaar van de scooter) overhandigd, maar ik mocht hem houden :henko:

Bij deze wil ik de organisatie bedanken voor de goede meeting.
En Jimmy (Kina) voor het lenen van zijn scooter. Ding knalt goed door.

Enige minpuntje: de tijd tussen de finales en het uitreiken van de bekers...
Dit duurde echt te lang vond ik... (waardoor er ook al heel veel mensen naar huis zijn).

Maar overall was het een topdag.

Grtz Hans
 
ik ben gebroken !! al met al een goed weekend.

Scooter is er totaal aan toe, en zal me zeker wat uren kosten om alles netjes en wekend te krijgen voor volgend weekend.

Me achterwiel slingert en loopt steeds vast, ik neem aan vertanding naar de tyfes.
Dit komt waarschijnlijk doordat er een bout van me remschijf los gedraait is en in me blok heeft staan happen.
Verder miste ik op genemuiden 3 pk op de bank en wil me lachgas nog niet geheel goed werken.

genoeg te doen !!
 
Goed dagje sprinten,

de jog liep wel aardig met een snelste tijd van 7.52

de sonic s'morges een tijd neergezet van 7.21, wat uiteindelijk net niet genoeg was voor finale,

nog wat te doen voor volgend weekend dus
 
Back
Top