SBO Sprint - Nijmegen - 26 Augustus

voor mij was dit egt de beste meeting van het seizoen tot nu toe
goed weer
goede baan
scooter niet kapot gegaan :P
goed geregeld allemaal
en voor het eerst tijden gereden [anders was bij mij altijd het systeem kapot of mn scooter of k kon niet aanwezig zijn]

kortom een top dag voor mij
 
Eerst verkeerd gereden...


Toen stond ik in de rij valt hij "opeens" uit.. Iedereen in paniek vaders die naar me toe komen "of me benzine niet op is"
Kom ik terug om hem uit elkaar te halen..zit die dodemans er half op :( (moest nog 2 beurten wachten daarna kon ik sprinten )

Stond ik weer in de rij.. wilde naar het start systeem rijden.. blijft me gasschuif hangen..
half uur lopen rommelen aan dat ding.. brak ook nog me gaskabel. Weer alles in elkaar gezet.. verzuipt hij continu.

Toen was ik het beu en hem dat ding maar aan de kant gezet en ben naar huis gegaan. Dus de 8.0 van meppel staat nog steeds *D

Ps Arthur ze hok heeft een wielklem :p
 
ben ook net trug,

TOPDAG!

goede organisatie en lekker weer..

jammer dat Frank zn zuiger overleed!

RIP :W

mja kheb 160 fotoos gemaakt!

de mooiste post ik,

weet iemand hoe ik makkelijk foto's kan uploaden?

PM please!

groet jeroen
 
Kreeg een smsje van kees dat er door epc een 6.58 was gereden :O

Wel knap snel :W snelste tijd ooit ?


nee snelste tijd staat op naam van heiko op zoetermeer. was 6,57 met 0.3 reactie tijd ofso voor de rest was er dacht ik ook nog een 6.59 gereden en een 6.66 een van de twee door melgers
 
Zo ook weer thuis uit Nijmegen. Frame ging goed hard vandaag :)

Kwalificatie 6.70, 6.75, 6.66 en 6.69 met eindelijk goede reactietijden van rond de 0.06 en 0.07.

In de kwartfinale 6.83 gereden en was door naar de halve finale. Toen de halve finale, eerst valse start. Ik hoorde al de tijden van de andere run en wist dat ik toen hard moest. Maar door de valse start toch te langzaam gestart en weer 6.83 gereden met 0.24 reactie.

Uiteindelijk dus 3de geworden waar een 1ste plaats meer als terecht geweest was. Gister ook al 3de in Genemuiden door een weelie in het begin. Ik baal der flink van.

Sarik reed nog een 6.58 en Dennis op het frame van Joel een 6.59
 
Vandaag even wezen kijken :) was laat thuis..
Zag er allemaal goed en leuk uit me beste camera was kapot,
Heb ik er maar eentje geleent een simpele digi. dus kwaliteit wat minder..
zal ze straks even uploaden..
 
Ook weer terug uit Nijmegen.
Ik vond het zeker een topdag mooi weer super organisatie en mooie baan. wat wil je nog meer op een SBO meeting.

tot meppel
 
Back
Top