SBO Sprint - Nijmegen - 26 Augustus

aanwezig, hopelijk loopt de zip weer goed, want dat was de laatste sprin wel anders:)

mijn carterkap heeft de geest gegeven dus als je een zip carterkap hebt liggen PM me dan even.
 
ik baal der van dat ik nog geen rollers heb kunnen vinden 17X12 rare maat miss maar moet ze wel hebben in 2,7 a 2,8 gram zal zo nog even zoeken in me schuur chief

mensen tot morgen ik ben er niet de hele dag ;)

EDIT: ZAL ER WEL OVER HEEN GELEZEN HEBBEN MAAR WAT IS DE STRAAT ?

BEDANKT !!
 
me scoot is geluk klaar voor nijmegen alleen afwachte of hij wil rijde epc heeft nog wat eraan gekloot maar is niet helemaal afgesteld dus wordt afwachte!! heb er zekker zin in:)
 
aanwezig, hopelijk loopt de zip weer goed, want dat was de laatste sprin wel anders:)

mijn carterkap heeft de geest gegeven dus als je een zip carterkap hebt liggen PM me dan even.


ey kerel ik heb je scoot @ testbank zien staan gaat volgens mij wel goed komen:) miss morge eens sprintje trekke weet alleen niet of mijn scoot goed rijd maar gaat het niet om
 
in het oude topic staat dat het makkelijker is voor de navi om op de lindenhoutseweg te rijden...

dat ga ik maar eens proberen :)


tot morgen allemaal..
 
Veel succes allemaal morgen:* Ik zit dan lekker met de hele familie in op het water in ''fluisterbootjes'' en mag lekker voor kapitein spelen :W. Lekker sjezen met 3 pk 8)
 
ZIPPAH voor 98% af, morge nog ff pompje en tellertjes aansluiten en dan ff kijken hoeveel pk eruit komt op de testbank:P

nu nog ff paar uurtjes rust pakken,

vertrek rond half 8
 
Back
Top