SBO sprint #07 13 sept. Nijmegen

gelukkig weet jij wat er op dit moment gaande is binnen de SBO :)

de preoriteiten liggen iig niet bij het online zetten van foto's..
maar in het goed in elkaar zetten van de sbo vanaf de basis en dat concreet vorm te gaan geven voor volgend jaar..

meer ga ik niet reageren :)

ow daar ben je dan wel lekker op tijd mee zeg sbo vanaf de basis vorm te gaan geven:p. Net als de foto's lekker op tijd haha
 
Jordi: inderdaad :)
Vinnie: Ik snap heel erg goed wat je bedoelt hoor, maar zoveel werk is het niet voor iemand op een zondagavond ff 30-50 fotos online te zetten toch ? half uurtje werk?
Ik weet zelf niet wat er allemaal binnen sbo gaande is.. maar zoiets kleins moet toch wel kunnen?
 
Mij boeit het niet of er fotos gemaakt zijn. maar af en toe zit er echt 1 hele mooie tussen( kloosterzande dacht ik) die wil ik dan graag terug zien.
 
@ jasper: Dus jij wilt zeggen dat jij totaal geen foto's hoeft te hebben van jouzelf of je machine?

Het punt is gewoon dat bijv. inne hele gave foto's kan maken omdat ze er erg goed in is en omdat zij op de baan mag fotograferen. Dit geeft gewoon hele mooie plaatjes. En het is altijd leuk om wat van jezelf terug te zien natuurlijk!

Stuur mij anders een cdtje of dvdtje met alle foto's ofzo. Ik resize ze wel en doe ze wel uploaden. Is zoals steef al zei half uurtje werk :W.
 
Wat een gezeik om foto's,

Ik kan me heel goed voorstellen dat mensen geen tijd hebben of vrij willen maken om foto's up te loaden. Zoiets is voor als er tijd over is
 
Back
Top