SBO Sprint - Nijmegen - 26 Augustus

ze moeten niet zeiken vind ik. Ze mogen blij zijn dat het om bedragen van een paar euro gaat ipv tientallen euro's.

Het mag dan een hobby voor hun zijn, maar zonder organisatoren kunnen hun de hobby niet uitvoeren.

Kortom, gewoon lekker laten die entree.
 
Zo wat een weekend zeg!

Zaterdagochtend half 7 vertrokken naar Genemuiden, daar hele dag goed hard gechilt8)!

Na de meeting met Wieger en Joel etc naar de camping gereden.
Daar een geweldige avond en nacht gehad. Hele avond gezellig gezeten, totdat een paar naar bed gingen. Toen begon Kees met z'n NX rond de spuiten:#! Rond een uur of 2, toen de meesten al op bed lagen nog op het idee gekomen om toch maar even naar Nijmegen te gaan. Een paar mensen de kleren weer aangetrokken om ook mee te gaan:W! Uiteindelijk besloten dat we gingen lopen, maar toch de bus maar opgehaald om in de auto er heen te gaan:P! Wat een gekken:P 4 man achter in de bestelbus een beetje te drinken en de roken 8P!
Daar aangekomen met Wieger, Arthur, Kees, Kok, Titus, kwamen Kees en ik de kroegen neit in omdat we geen 18 waren, en kwam Arthur de kroeg niet in omdat ie sportschoenen aan had, toen mac gedaan en weer vertrokken, op de camping nog lopen ouwehoeren en toen maar gaan slapen om 4 uur ofzo.

8 uur wekker, iedereen alles oppakken en vertrokken naar Nijmegen, 10 minuten ongeveer.

Daar een gezellige dag gehad:)!
 
vette meeting:D
paar keer geknalt daarna martijn op mijn frampje laten rijden..dit ging een stuk beter aangezien ik er nog geen 1 keer op gereden had.
allebei door naar finales.. daar besloten om martijn door te laten rijden. en die heeft een zeer mooie 2de plaats gehaald..snelste tijd van hem was 6.79.
ook nog de beker voor het hoogste vermogen vanaf 70 cc kunnen scoren:D
was echt een leuke dag!
Tot meppel:W
 
karsemeijer met 23,5, was jou 22,1 helaas niet genoeg Erwin:)

Haha, daar ging ik ook écht niet vanuit :P.

Ik vond het trouwens weer érg goed georganiseerd, niks op aan te merken. Misschien nog wel een tip voor de organisatie: Deel vuilniszakken uit aan de rijders. Dit helpt veel beter dan hier en daar een paar bakken in het rennerskwartier. Ik zag nu na afloop nog erg veel vuil liggen.

Verder was mijn dag ook prima aangezien de SR eindelijk liet zien waartoe die in staat is 8)
 
klein verslagje


alles was tip inorde.

Enkele schoonheidsfoutjes maar die zijn er altijd wel, ze hebben tenslotte niet geleid tot een overrompeling van jewelste!

- zorg enkel voor extra vuilbakken (ook al vermeld), dit is niet echt voor de rijders (of toch niet allemaal), maar eerder voor de bezoekers van de sprint. Het zijn zij die het meeste achterlaten volgens mij en dat heb'k zelf ook gezien in de omgeving van de testbank/eetkramen/ ....
- eventueel een paar extra wc's, ook enkele bv. op de plaats waar de paddock is voor de rijders?
- neem niet zoveel van je jonge snaakers aan als hulpjes in de organisatie, heb er meerendeels zien rondhuppelen, lachen en raar zitten doen dan echt meehelpen volgens mij. De mensen die echt werkte, waren allemaal vlotjes volwassen ;)


conclusie : buiten al mijn gezever, leuke meeting, mooi weer, uber mooie sprintbaan en leuk om zoveel aandacht te krijgen van mensen die eigenlijk niet veel met scootersprint te maken hebben (publiek dan)


grtz!
 
klein verslagje


alles was tip inorde.

Enkele schoonheidsfoutjes maar die zijn er altijd wel, ze hebben tenslotte niet geleid tot een overrompeling van jewelste!

- zorg enkel voor extra vuilbakken (ook al vermeld), dit is niet echt voor de rijders (of toch niet allemaal), maar eerder voor de bezoekers van de sprint. Het zijn zij die het meeste achterlaten volgens mij en dat heb'k zelf ook gezien in de omgeving van de testbank/eetkramen/ ....
- eventueel een paar extra wc's, ook enkele bv. op de plaats waar de paddock is voor de rijders?
- neem niet zoveel van je jonge snaakers aan als hulpjes in de organisatie, heb er meerendeels zien rondhuppelen, lachen en raar zitten doen dan echt meehelpen volgens mij. De mensen die echt werkte, waren allemaal vlotjes volwassen ;)


conclusie : buiten al mijn gezever, leuke meeting, mooi weer, uber mooie sprintbaan en leuk om zoveel aandacht te krijgen van mensen die eigenlijk niet veel met scootersprint te maken hebben (publiek dan)


grtz!

vuilnisbakken en vuilniszakken klopt:)!
maar het valt niet mee om fanatieke vrijwilligers te vinden die de hele dag daar komen meehelpen. er waren een aantal jonge vrijwilligers dat klopt. maar die helpen wel even mee met zoon 1000meter hekwerk plaatsen en toezicht houden overdag. maar als je nog goeie fanatieke vrijwilligers weet voor volgend jaar of jezelf wilt aanmelden;)?
 
vuilnisbakken en vuilniszakken klopt:)!
maar het valt niet mee om fanatieke vrijwilligers te vinden die de hele dag daar komen meehelpen. er waren een aantal jonge vrijwilligers dat klopt. maar die helpen wel even mee met zoon 1000meter hekwerk plaatsen en toezicht houden overdag. maar als je nog goeie fanatieke vrijwilligers weet voor volgend jaar of jezelf wilt aanmelden;)?



Zal het onthouden, want ik ben alles aan het verkopen (motorblok is al weg), dus mss volgend jaar aanwezig (mss om hekwerk te plaatsen? ;) )

grtz!
 
Verslagje van mijn kant :

Hoorde uiteraard bij Organisatie maar het verliep goed , mooi weer , Blijft een mooie baan .

Ik heb zelf erg goed gereden voor een Zware Sr ;) 7,43sec :D met 22,2pk SAE
met een reactie tijd van 0,02sec .

En Ik wil de vrijwilligers bedanken ze hebben gewoon super hun best gedaan verder :D goed mee geholpen en alles :D

MzzL Jeroen W.

Ps. Petrik de site doet het niet :P wrm weet ik niet het was toch www.hvmheren1.nl/Photobase ????
 
verbeteren ook nog, ga je voor de 7 rond? 8P

7 rond wordt wel erg moeilijk :o da wil zeggen dat ik minimaal Vasco met Gatenkaas Rox moet in halen :|:| want hij reed dacht ik zo 7,16 of zo iets toch ?
Maar miss dat ik Pk's en koppel nog om hoog ga doen :D zodat die nog harder gaat :P wie weet maar niet voor Meppel .

We gaan alles proberen dat wel :D

MzzL Jeroen W.
 
owjah niet te vergeten
volgens mij de grooteste n00b actie van de meeting nijmegen was van mark aka fontio
die dacht namelijk dat zijn scooter ook wel zou lopen op v power diessel mja kwam er tog nog achter dat het niet werkte :emo:
en drom ook hele ochtend niet gereden
 
Back
Top