SBO sprint Heerenveen 15 mei 2011!

zo vandaag druk bezig geweest blok liep eigenlijk best , met in gedachte in heerenveen gaat de 86 knallen , en toen gebeurde der bammmmm drijfstang brak op het bikkend lager , sloeg een gat onder in me carter en vervolgens de boel open gemaakt bikkend lager aan pun krukas uit belans als een malle , druifstang in 3 stukke gebroken en compleet vervrongen! , zuiger compleet aan puin, en tot de grote verbazing cilinder nog heel (a)'' andere krukas gepakt is nu onderweg om te klokken! Een oud carter gebakt die licht bij de lasser (was t vorige carter die gescheurt was) hopelijk gaat t voorspoedig en kan ik nog rijden aankomend weekend!!! wie weet haha zal eerdaags ff foto's poste van de krukas
 
zo vandaag druk bezig geweest, blok liep eigenlijk best. Met in gedachte in heerenveen de 86 2fast laten knallen gebeurde het! bammmmm drijfstang brak op het bigend lager en sloeg een gat onder in me carter.
vervolgens de boel open gemaakt bigend lager aan puin, krukas uit balans als een malle, drijfstang in 3 stukke gebroken en compleet verwrongen!
Zuiger compleet aan puin, en tot de grote verbazing cilinder nog heel (a)
Andere krukas gepakt is nu onderweg om te klokken! (bedankt lieve stijn!)
Een oud carter gepakt die ligt nu bij de lasser (was het vorige carter die gescheurt was)
Hopelijk gaat het voorspoedig en kan ik nog rijden aankomend weekend!!!
Wie weet haha zal eerdaags ff foto's poste van de krukas

zo is het beter:D

niks te danken maik :*
was om 2 uur thuis!
 
hahahahah indeed spellings fouten als een malle, deed het fia mobiel half slapend, en zoiezo is mijn spelling al bud , stijn thanks man ik sta bij je int krijt,,,, maare carter is gemaakt , en de as is al weer op de terugweg,
 
Moest ff sorry jongens:

[ame="http://www.youtube.com/watch?v=JCOoS15fWj8&feature=related"]YouTube - Beroemd door PowNews[/ame]
 
whahahahah krijg je he als je zo voor de camera springt !

maare wel chill dat er veel meer mensen op de frije fries gaan staan !
 
De voorspellingen zijn zo triest niet, 1mmtje regen in de ochtend, dat is lang niet zo erg als Lisse of Nijmegen vorig jaar, dus gewoon komen en misschien trekt het nog wel gewoon bij!
 
Oke kamp limburg zit ook op de Frije Fries haha! Volgens mij hebben ze daar wel een leuke meid rondlopen. Die klonk aardig g''l aan de telefoon haha! Moooooooi
 
Back
Top