SBO Sprint 09 #5 Heerenveen 9 augustus

Razma

Well-Known Member
Zo, Heerenveen Sprint staat vast :W

Voor iedereen die geen entree kaartje wilt kopen op de volgende sprint in Heerenveen kun je dit nu ook per SMS doen!
SMS: 'SBO Heerenveen' naar 3010 (kosten 5 euro)

Net zo duur, wel veel makkerlijker
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

[ame="http://www.youtube.com/watch?v=93LVgbuKDnU"]YouTube - Broadcast Yourself.[/ame]

Grip is beter als Kloosterzande iedergeval en geen bulten in de weg:W
 
politie erbij :W
hahahaha hoezo dat dan?
en wat vonden ze ervan?


mooi stukje asfalt :)

mandy en ik zijn er dus waarschijnlijk ook niet bij..
of jullie moeten mandy over zien te halen dat ze toch mee wilt de laatste dag van haar vakantie :+ (wie dat probeert: SUCCES!)
 
Sander had met de gemeente geregeld dat we konden testrijden, om te zien of de baan wel geschikt was. Politie had de weg even afgezet en rijden maar:) Politie was heel erg relax en vonden het ook leuk om te zien, zeer geschikte lui.

Zit mandy ook hier op het forum? anders gaan we haar allemaal even Pm`en met een slijmverhaal:D
 
Sprintbaan

Foto-HKMQXT6D.jpg


Rennerskwartier

Foto-LTR4QVM4.jpg



Rennerskwartier vanaf de sprintbaan

Foto-LZLXPLVU.jpg



Vanaf waar de auto staat naar de baan

Foto-KI3NRDFZ.jpg
 
Krijgen we dat zonnige weertje van de foto's erbij? :)
Laten we dat hopen,alleen een aardig stukje rijden(222km oid) maar probeer tog aanwezig te zijn.
Heb net al gekeken naar me stuurinrichting omdat ik gister nogal te horen kreeg dat me stuur behoorlijk hoog zat,die dus helemaal laag gezet etc.
En fouad kwam me vertellen dat ik geen vol gas wegreed,terwijl ik tog echt dacht van wel,maar ben erachter gekomen waarom,me hendel zat vrij naar onder waardoor ik dus veel moest draaien om volgas te geven,die dus versteld en kan nu makkelijk volgas,en me remmen naar onder gezet zodat het burne beter gaat.
 
Laten we dat hopen,alleen een aardig stukje rijden(222km oid) maar probeer tog aanwezig te zijn.
Heb net al gekeken naar me stuurinrichting omdat ik gister nogal te horen kreeg dat me stuur behoorlijk hoog zat,die dus helemaal laag gezet etc.
En fouad kwam me vertellen dat ik geen vol gas wegreed,terwijl ik tog echt dacht van wel,maar ben erachter gekomen waarom,me hendel zat vrij naar onder waardoor ik dus veel moest draaien om volgas te geven,die dus versteld en kan nu makkelijk volgas,en me remmen naar onder gezet zodat het burne beter gaat.

Komt gouwd ;)

Ja gaan we regelen :)

Baan ziet er gelikt uit :~! Echt top dat jullie dit wouden organiseren!

Gr Fouad.
 
oei niet zo degelijk nieuws.
ik heb er eigenlijk niet op gelet dat er dan een meeting is en heb al kaarten gekocht voor solar(un feest) 7/8en9 aug!! hmm shit
even kijke wat ik doe (ik zeg niet gelijk dat ik niet kom!!)
 
niek zeg we hadden tog afgesproken dat jij ff terug komt!

nu niet gouw terug krabbelen he!

ik heb der al zin in , eindelijk eens 30 minuten rijden ipv 3 uur :p
 
Back
Top