SBO sprint Heerenveen 15 mei 2011!

Martinrox

Well-Known Member
SBO / Saints Scooter-Meeting Heerenveen

15 mei 2011 is het weer zover, alweer het derde SBO evenement in Heerenveen! Dit jaar op dezelfde record baan zoals we gewend zijn. Mede door het strakke asfalt en overige gunstige omstandigheden zijn hier al vele nationale records gevallen.

Vanaf 2011 is de SBO een unieke samenwerking aangegaan met The Saints Sneek om dit evenement nog meer de moeite waard te maken. The Saints Sneek zal zijn best doen om ook voor bezoekers het onvergetelijk te maken. Er word een stuntshow en customshow georganiseerd en er is ook een testbank bij waar je met je scooter mee op kan.

Activiteiten
Hieronder een opsomming van een van de activiteiten die zich op 15 mei zullen plaats vinden:

- 150 meter Scooter en Brommersprint
- Catering (er worden geen alcoholische dranken geschonken)
- Vermogens testbank!
- Custom Show met prijzen!
- Onderdelen verkoop!
- Exclusieve Stunt show!

Custom Show
The Saints Sneek houdt een custom show voor iedereen die denkt dat hij/zij een mooie scooter heeft. Er worden prijzen uitgereikt voor de winnaars (naast een beker) maar wat blijft nog eventjes een verrasing! Wil je aanmelden voor de custom show stuur dan een mailtje naar martinweda@hotmail.com en vermeld hierbij je volledige naam en eventueel hyves account. De lijst met aanmeldingen voor de customshow zal hieronder verschijnen!

Daginschrijvingen
Denk jij dat jouw scooter wel 100 haalt? Wil je een keer kijken wat voor tijd je rijd op 150 meter en hoe je het doet tussen de SBO leden? Neem dan een daginschrijving! Voor vragen daarover kun je mailen naar kees@stichtingsbo.
Examens
Dit spectaculaire evenement valt eigenlijk vlak voor de examens, maar alle examenkandidaten kunnen dit evenement uitstekend als rustdag gebruiken!

Entree
Elke rijder, monteur en kinderen t/m 12 jaar zijn gratis! Alle overige bezoekers slechts 5 euro!

DIT EVENEMENT MOET JE NIET MISSEN!!

15 mei 2011, "De Kuinder" Heerenveen, Don't Miss It!
 
Advertisement - register to remove this

Ja ik zat vorig jaar ook op een camping, maar dat was een camping voor oude mensen enzo :D dus kreeg je heel de tijd commentaar als je 's avonds buiten zat. Je kunt het beste bij Google maps de Kuinder in Heerenveen opzoeken en dan klikken op "Zoeken in de buurt" en dan vul je daar camping in!
 
wij zijn ook opzoek naar een Hotel of centerparks idee..

doelen voor Heerveen:
- top 5 eindigen
- 6.2x rijden..
 
Jezus, die Vinnie heeft ook aardig de benen erin:D Hopelijk zijn wij deze x ook aanwezig, voor etten leur, ging alles nog even fout wat fout kon gaan:+
 
Jezus, die Vinnie heeft ook aardig de benen erin:D Hopelijk zijn wij deze x ook aanwezig, voor etten leur, ging alles nog even fout wat fout kon gaan:+

ja ik kan het echt nie aanzien dat jullie altijd snelle tijde rijden :p dus probeer ik het zelf maar eens! (met dank aan TB tuning uiteraard!)

wellicht kunnen we tijdens heereveen samen een sprintje doen :)
dan kies ik wel de rechterbaan als jullie dat niet erg vinden :+
 
Wel tof Vinnie dat je nu zelf rijdt, en dan ook nog direct met een dikke tijd! Moet geen probleem zijn Sander reed alleen die ene keer een beetje scheef:+, daarna, door andere zitpositie, geen problemen meer gehad.
 
ja vind ik zelf ook echt tof da ik de mogelijkheid krijg om dat dit doen! na alle jaren van zelf werken voor andermans plezier mag ik nu zelf rijden. Gelukkig gaat dat ook wel aardig:D
het kan nu helaas alleen nog maar tegenvallen :+
 
Wel beetje positief blijven he Vincent :p

Deze week zal het ontwerp voor de posters zo goed als klaar zijn. Misschien dat er mensen uit de buurt mee willen helpen deze op te hangen voor goed gevulde dranghekken! PM/Mail me dan maar met je adres!
 
wij zijn ook opzoek naar een Hotel of centerparks idee..

doelen voor Heerveen:
- top 5 eindigen
- 6.2x rijden..


Ja vin! jij zorgde voor ons minimaal een 4 sterren hotel met ontbijtbuffet toch?

Scooter ging kut zondag.. heeel veel aanpassing mbt gewicht etc en hopeleijk onder de 7.2 op heerenveen!
 
Back
Top