SBO Sprint #8 Lisse 25 september

Ja er word een finale opgezet. De snelste 4 gaan door. Mits er minimaal 4 deelnemers zijn uiteraard. Maar staat allemaal in de mailing die je gehad hebt als het goed is..
 
Niemand? Kees?

uit sociaal oogpunt en tevens de sbo mailing waarvoor je je kan aanmelden:

Daginschrijvingen

Deze wedstrijd zijn er veel daginschrijvingen. Met name in de klasse automaatbrommers en schakelbrommers. Voor deze twee klassen zullen indien meer als 4 rijders per klasse aanwezig zijn finales gereden worden. Echter rijden deze twee klassen alleen de halve finale en de finale. De snelste 4 gaan dus door naar de finales.

Zorg ervoor dat je vooraf je inschrijving volledig maakt en betaald hebt! Houdt daarnaast rekening met het reglement. Deze kan je downloaden vanaf de website.
 
iedereen die in de top 3 komt
zal op een heus podium kunnen staan op lisse
want ik ben ff flink aan het beunen geweest
ik kan er op springen dus het is stevig:p
 
Als je een toffe baas hebt,ontslaan ze je niet nee. maar als jij op een zaterdag moet werken en je komt niet,is dat gewoon werkweigering en mag de baas jou gewoon ontslaan:)


Heb me de laatste weken in de ontslag materie verdiept vanwege omstandigheden...

Hier kan je niet door ontslagen worden, wanneer je niet op komt dagen is de werkgever verplicht om jou de gelegenheid te geven om je te verbeteren, tevens moet de werkgever aan dossier opbouw doen ,alle gesprekken moeten dus vastgelegd worden, wanneer aantoonbaar is dat dit besproken is en je valt in herhaling heeft hij wel grond om je te ontslaan.

Kortom gewoon wegblijven:p
 
Heb me de laatste weken in de ontslag materie verdiept vanwege omstandigheden...

Hier kan je niet door ontslagen worden, wanneer je niet op komt dagen is de werkgever verplicht om jou de gelegenheid te geven om je te verbeteren, tevens moet de werkgever aan dossier opbouw doen ,alle gesprekken moeten dus vastgelegd worden, wanneer aantoonbaar is dat dit besproken is en je valt in herhaling heeft hij wel grond om je te ontslaan.

Kortom gewoon wegblijven:p
Goed om te weten:D
 
Heb me de laatste weken in de ontslag materie verdiept vanwege omstandigheden...

Hier kan je niet door ontslagen worden, wanneer je niet op komt dagen is de werkgever verplicht om jou de gelegenheid te geven om je te verbeteren, tevens moet de werkgever aan dossier opbouw doen ,alle gesprekken moeten dus vastgelegd worden, wanneer aantoonbaar is dat dit besproken is en je valt in herhaling heeft hij wel grond om je te ontslaan.

Kortom gewoon wegblijven:p

Nee toch niet denk ik. Waar jij het over hebt is over je functioneren. Dit gaat over werkweigering, kan je wel degelijk voor ontslagen worden.

Maar ik denk het niet als ze niet kunnen aantonen dat dit vaker is gebeurd, je niet per direct ontslagen kan worden. Ze moeten jouw een termijn stellen dat je weer op het werk verschijnt doe je dat niet dan ben je wel de lul. Althans zo heb ik het ervaren! :D
 
weet iemand toevallig iets over die dvd opname?
er was in sluiskil een man aan het rondlopen die bij de laatste sprint van het seizoen een dvd zou maken ( toen was dat nog nijmegen ) , Mijn broer heeft hem toen betaald, maar we hebben er daarna niks meer over gehoord en heb m in Nijmegen ook niet gezien...
iemand met het zelfde probleem misshcien?
 
Ff over de camping. Je kan kamping wasbeek pakken in warmond en dan lekker de biertent in sassem, dat stuk valt wel te lopen. Alleen moet ik dan wel ff kaartjes halen kosten 3 euro. Of hebben jullie al wat?
 
Back
Top