SBO Sprint #8 Lisse 25 september

Laat deze mannetjes hun scooters houden, ik heb nog vel onderdelen liggen..
Oscars zipje zonder blokje kopen is ook een leuk idee!
 
Hij was er wel.

Ja ik ben hem vaak zat tegen gekomen maar als ik hem aankeek deed ie een poging om vies te kijken maar dat leek ook nergens op.

Vriendelijke vriend zou me kop eraf rossen maar hij durft niet eens op me af te stappen. Ik was niet diegene die hem een paar klappen wou verkopen, nee meneer zou mij wel ff pakken als ie me zag........
 
Ja ik ben hem vaak zat tegen gekomen maar als ik hem aankeek deed ie een poging om vies te kijken maar dat leek ook nergens op.

Vriendelijke vriend zou me kop eraf rossen maar hij durft niet eens op me af te stappen. Ik was niet diegene die hem een paar klappen wou verkopen, nee meneer zou mij wel ff pakken als ie me zag........

Volgens mij heb ik een paar jaar terug ook zoiets met jou mee gemaakt :rolleyes:
Toen zou je me ook op me bek slaan maar toen ik je zag op de x days deed je ook niks :+
 
zou een lichte chinese scooter pakken, moet wel aan 5000 euro denken met malossi lucht en polini vonkjes erbij..

Vooral mensen die interesse in de sport/hobby hebben niet serieus nemen als ze een vraag hebben!
Op deze manier komen er iig weinig nieuwe mensen bij, wat gevolgen heeft voor de sbo.
 
sorry man, door mij bestaat sbo dalijk niet meer..
kut, diederik is ook eensch:D

en oscar jij moet niet zo popie doen want ik weet zeker dat je ook met een bek vol tanden stond als "meneertje" even op je af zou komen!:p
 
Back
Top