SBO Sprint #2 - Sluiskil 16 mei

Goed gedaan Heiko! Was gezellig gisteren met je.

7.02 Yoery
[ame="http://www.youtube.com/watch?v=vUFmkI-A2oA"]YouTube- SBO Sprint Sluiskil 2010[/ame]

[ame="http://www.youtube.com/watch?v=qeRjUdYtTPk"]YouTube- SBO Sprint Sluiskil 2010[/ame]

[ame="http://www.youtube.com/watch?v=EuqprrWwLlQ"]YouTube- SBO Sprint Sluiskil 2010[/ame]

[ame="http://www.youtube.com/watch?v=wnZLePq7ZJ8"]YouTube- SBO Sprint Sluiskil 2010[/ame]

[ame="http://www.youtube.com/watch?v=tDiJQOcJhpQ"]YouTube- SBO Sprint Sluiskil 2010[/ame]

[ame="http://www.youtube.com/watch?v=0OWuWkHD5M0"]YouTube- SBO Sprint Sluiskil 2010[/ame]

6.89 bassie!
[ame="http://www.youtube.com/watch?v=2Ci95SPcS9M"]YouTube- SBO Sprint Sluiskil 2010[/ame]
 
Zo net wakker van een Zware dag,die me verder erg goed is bevallen! het is super gelopen,jammer van de afluiting met de sensor maar zulk soort dingen kunnen altijd gebeuren!

Ik wil zoiezo de Kroesjes tuners bedanken:P echt bedankt dat jullie(Nick) hebben geholpen,anders had me rijder niet meer kunnen rijden gisteren!Ook dennis mischa,en Opa bedankt voor de hamburgers! die erg goed smaakte!

Bij deze de crew ook weer super bedankt en iedereen die kwam helpen met de opbouw en afbouw.

Op naar de volgende mooie sprint,tot heereveen!!!
 
Zo verslag van mijn dagje.
Eerst de zaterdag de camping bezocht uiteraard.
Daarna zondag de sprint, ik had de week voor de sprint een polni 9 roller gemonteerd. zag ik op de bank wel merkbaar verschil in.
Alleen kwamen we op de baan erachter dat die onderin echt TE fel was waardoor de 1e 50meter zowat wheelspin was.. daarna de malossi vario weer teruggezet en daar viel redelijk mee te rijden, maar nog steeds iets wheelspin, daarna de velg van ruud geleend met een PMT slick ipv de SAVA.
Daar kregen we het aardig mee opgelost.

WE begonnen met 7.3 en eindigden met 6.89. en dat met amper 21pk :+

In de finales geplaats voor de laatste4, toen reed robert de sensor omver en dus ........... 4e geplaats. echt kut voor het klassement. maarja viel niets meer aan te doen.wel nog 3e tijd van de dag gereden uiteindelijk.

Voor heerenveen komt er een nieuw blokje.. wat dat is zien jullie wel op heerenveen, en dan moet die 6.79 eraan!
 
Volgende sprint nogmaals proberen te slapen de nacht ervoor en dan reactie tijden onder de 0,2, dit sloeg nergens op :P Verder echt weer dikke tijden gereden iedereen, word weer spannend zo! Sonic liep lang niet heel slecht, telkens 7,5 7,4 maar dan wel met reactietijden van 0,2 tot 0,3. Finales verneukt met 0,29 reactie en wheelspin, 7,67...
 
Prima dagje dacht ik zo:) Jog loopt goed, lekker fel in het begin. Voor Heerenveen wat meer vermogen eruit halen en boeken.

snelste tijd was 7,67 dit was voor de middag pauze de 9e tijd. Daarna alleen nog maar kak gereden.

Tot Heerenveen!
 
Je maakt zelf frampies maar je rijdt zelf met één die iemand anders heeft gemaakt?

ennnn?
ik ben lui, dus had een frame verkocht en ben bezig met een zelfbouwblokje, vanwege omstandigheden en een zeer nette prijs heb ik dat frame van vasco overgenomen.
Ik ga geen alu kopen en er een week aan besteden als ik t zo kan overnemen. voor minder en voor minder werk. (balhoofd was wel gescheurd etc, maar aanpassen was zo gebeurt)
frame is al 20cm verkort, dus is toch alweer anders. en nu dus zit naar achter, dus ben er al flink aan het verbouwen geslagen

@ Dominic, had jij mn mailtje nog doorgestuurd naar die jongen?

;)
 
Last edited:
Ik ben nu nogsteeds helemaal naar de klote :D.

Ik heb een leuke maar toch wel vermoeiende dag gehad. Toen ik thuis op de zip reed had ik nogal last van slip in de overbrenging van Malossi, dus naar EPC gereden om ff een complete nieuwe overbrenging van Polini te kopen. Die erin gezet en eigenlijk zonder te testen of af te stellen naar Sluiskil vertrokken.

Aangekomen in Sluiskil na 2 uurtjes slaap, mochten we geen geluid maken tot half 11. Dus om half 11 even gekeken of hij startte, daarna direct naar de start gegaan om te rijden. Heel Kamp Limburg stond vooraan in de rij :D.

1e sprint ging niet heel verkeerd. Ik was best goed weg met een reactie van 0,05 meen ik, geen wheelspin of wheelie. Alleen zakte hij weg in toeren op de 115m ofzo. Een tijd van 7,55 sec. Niet heel verkeerd voor een slechte afgestelde overbrenging.

Daarna nog een sprintje wat minder lekker ging. De snaar begon al wat minder vettig te worden en wat meer in te lopen. Eerst een stukje wheelspin. Met dat hij grip kreeg stuiterde de achterkant, waardoor hij omhoogkwam en ik links met 1 bil van me zadel schoot. :D.

Heel wat sprintjes getrokken. Toen kwam nog ff 1 met 7.54 ertussendoor. De rest was allemaal 7.6 zowat. Later op aanraden van Arthur een 2 extra shims in de vario gezet. De dip was weg en ik reed een tijd van 7.41 sec. Alleen draaide hij nog wat veel toeren (400 toeren teveel).

Dus andere rollen erin. Weer naar de start. Ik was goed weg, na 15m valt hij weg :X. Dus ik terug rennen want we gingen al richting het eind van de kwalificatie. Alles nakijken. waren er 2 kabels naar de cdi van de HPI open. Afgetaped. Weer rijden. Weer hetzelfde. Weer rennen naar het rennerskwartier. Bougiedop leek wat veel speling te hebben en de luchtfilter hing wel wat laag. Ff vasttyrappen en andere bougiedop. en weer gaan. Weer aan de start, bij 20m weer een dikke stotter. GVD!!! Dus weer terug gerend. Toen hebben we weer wat aangepast, maar wat weet ik nietmeer. Weer naar de start, trap ik per ongeluk op de helft van de baan me killswitch eraf!!! Dus weer terug rennen (daarom ben ik ook zo licht :D).

Weer voor de laatste keer in de rij gaan staan. Dit was de laatste keer dat ik kon kwalificeren, want het hek stond achter me al om de rij te sluiten. Ik was wederom goed weg met een goede reactietijd, geen wheelspin of wheelie. valt hij weer weg, maar nu na 50m ofzo.

Ik was dus flink kut aant roepen, want mijn tijd was niet bijster snel. Dus terug gerend naar het rennerskwartier, om daar de carb schoon te maken en om de gasnaald ietsje lager te zetten. Onder het sleutelen werd mij toch verteld dat ik door was naar de finales!!!:W. Ik had me gekwalificeerd als 7e.

Carbje schoongemaakt en gasnaald versteld, naar de start gegaan en met hoop van goede zegen dat alles nu weer goed was :D. Ik moest tegen Arthur. Hij was iets beter weg, maar ik weet van mijn zip dat die goed hard doortrekt, dus hoopte hem daar te pakken. Maar tevergeefs, op de helft van de baan begonnen de toeren te minderen en begon hij licht weg te vallen, door het verstellen van de gasnaald. Net voor de finisch heb ik maar het gas los gelaten, anders mol ik het spul dadelijk nog. Een tijd van 7,6nogiets . Uiteindelijk ben ik 6e geworden.

Er had meer ingezeten, maar zoals jullie al kunnen lezen zat het niet echt mee.

Ik ben blij met het eindresultaat en mijn doel voor deze sprint was bereikt :winner:.
 
Zo eerste sprintdag dat ik echt goed heb kunnen rijden begon met een tijd van 7,8 dacht ik. Snelste tijd 7,41 met niet al te snelle reactie en zat niet erg laag. Ben tevreden over de Kymco het totaal is met mij erop 140kg dus is nog redelijke tijd. Dus voor 13 Juni maar scooter is laten afvallen.

Iemand nog foto's of filmpjes van mij trouwens?:)
 
Heb ook nog wat foto's gemaakt.
klein voorproefje:

[ir]http://farm5.static.flickr.com/4046/4615379430_e7282feb9d_b.jpg[/ir]
[ir]http://farm5.static.flickr.com/4026/4614764187_6f1ec2902c_b.jpg[/ir]
[ir]http://farm5.static.flickr.com/4024/4615386576_74311e257e_b.jpg[/ir]
[ir]http://farm5.static.flickr.com/4039/4615387630_5115e99e10_b.jpg[/ir]

De rest vind je op http://weblog.maartendavidse.nl/
 
Foto's zien er goed uit, Maarten!

Had je toevallig meer foto's gemaakt buiten deze 25?

Ik heb nog geen foto gezien van mij iig, had wel verwacht dat er minstens 1 gemaakt was :P.
 
Back
Top