SBO Sprint 09 #2 - sluiskil

Niet echt het meest verstandige wat je kan doen als je volgend jaar nog een keertje wilt overnachten voor sluiskil.
 
Nja wat moest er dan gebeuren? Ik denk dat ze minder blij waren als die bank helemaal zou opfikken..

Was wel een lekker stofgordijn :p
 
Ik heb het natuurlijk ook niet over het blussen :+ maar over het in de fik steken van die bank :p
De camping eigenaar zal er idd niet echt mee gezeten hebben dat brandweerman danny heeft ingegrepen.
 
maarten zover ik mee heb gekregen was die bank in brand gevlogen door wat rond vliegend vuur van het kampvuur daarzo,
niemand heeft het in brand gestoken was meer ongelukje
 
Ik heb het natuurlijk ook niet over het blussen :+ maar over het in de fik steken van die bank :p
De camping eigenaar zal er idd niet echt mee gezeten hebben dat brandweerman danny heeft ingegrepen.

Ik heb het netjes afgehandeld met de eigenaar van de camping, het was hun verantwoordelijkheid (vind ik) dat hun het vuur lieten branden terwijl hun gingen slapen dit heb ik hem ook verteld.

Hij vond dat ik het goed afgehandeld had, en dat ze wel een andere bank zouden regelen, het is dus niet zo dat wij die bank express in de fik hebben gezet
 
Ik heb het netjes afgehandeld met de eigenaar van de camping, het was hun verantwoordelijkheid (vind ik) dat hun het vuur lieten branden terwijl hun gingen slapen dit heb ik hem ook verteld.

Hij vond dat ik het goed afgehandeld had, en dat ze wel een andere bank zouden regelen, het is dus niet zo dat wij die bank express in de fik hebben gezet

beetje apparte manier van zitten hebben jullie:+:+
 
We wachten nog steeds op de terugkoppeling van de DSSC in Duitsland. Zodra wij de tijden beschikbaar hebben en ik daar aan begin laat ik dat direct weten.
 
Eindelijk de tijden van Sluiskil ;)

We zijn nog druk bezig met het berekenen van het kampioenschap. Ik zou het erg waarderen als mensen de finale standen zouden willen posten hier dus wie er 1,2,3,4,5e was etc. Van elke klasse.

http://www.stichtingsbo.nl/SBO_Sluiskil.pdf

Cheers! -:-

Tijden worden nog in de database toegevoegd en in een mooi 'systeempje' gezet ala Hengelo.
 
Scooter Special

1. #63 Mart Eykman (snelste tijd)
2. #8 Dominique Wijkman (2de snelste tijd)
3. #4 Fouad Elmard (3de snelste tijd)
4. #250 Kevin Beck
5. #161 Jeroen Kroes?
6. #62 Jerry Karsemeijer?
7. #162 Arthur Kroes?
8. ----

de eerste 4 kloppen zowiezo de rest weet ik niet zeker
 
Back
Top