SBO Sprint #2 - Sluiskil 16 mei

ook net terug, heb op die axis gereden met die carbon vorkap.
Als iemand nog fotos of filmpjes heeft zou ik ze graag willen hebben. stuur ze maar via pm, alvast bedankt!. mijn persoonlijke record ook verbroken met 6,9 s en finales gereden maar die verprutst...
 
Zo de tievus hé wat een dag! Gelukkig nog kunnen boeken en mijn pr verbeterd met een tijd van 7,36:W

Morgen uitgebreid verslag, nu gelijk de mand in:+
 
heeeu ik sta er ook tusse bij razma:p
Iemand verslag van de finales want die had ik gemist, als iemand nog foto's heeft van mij zie ik ze wel verschijnen!
Nu snel me nest in en dalijk om 5 uur er weer uit, met school een week naar tjechie!*D
 
We hebben omloop gereden maar toen begon de 70A met de halve finale en daar kreeg iemand een klapband bij de finish en nam ff heel de sensor mee die dus volledig naar de klote was!

Gewoon pech, kon hij verder weinig aan doen en toen hebben ze gewoon de tijden van de omloop aangehouden zegmaar:)

Ik ben btw wéér 5e geworden:+
 
haha ja was knap lullig, maar goed kon die jongen niks aan doen inderdaad, wel jammer dat er geen finales meer konden gereden worden
 
Het geheim van een winnaar ( of tweede plek :*) is vloeibaar pakking :winner:

dpegs7.jpg
 
en hecky eerste prijs binnen. op de sr ? iemand die de uitslagen kan posten ?
 
Last edited:
Ben ik nu geen sensorman meer? ;(

Nee robert Wagenaar sloopte de sensor nog even harder, dus de titel gaat naar hem :+ Het statief lag in 2 stukken en de sensor lag +- 30 meter verder op. Ook was bij Robert zijn radiateur helemaal doorboort. Maar godver wat reed hij hard, 6.79!!

Is er iemand die tijden van Sluiskil in Excel wilt verwerken? Laat dit dan even weten per mail (kees@stichtingsbo.nl)!
 
Last edited:
rare dag ik hou het kortI(lukt toch niet) ik typ met 1 hand door vandaag

begon goed eerste run 6.91 PR
paar keer vals keer 6.95

niemand kwam onder mijn tijd dus ik dacht als 1e geplaatst net voor tijd rijd jorn 6.89 ik kut wil scooter pakken jump over een hek hek dondert om vinger er tussen en op thomas ze scooter nogmaals mijn excuus

gelijk gaan rijden en weer me pr verbeterd zette 6.87 ! neer met de aerox
daarna heeft wagenaar een 6.86 gereden en dus als 2e geplaatst

in de finale 2keer vals(mede door de kapotte vinger)

nu net terug uit ziekenhuis en loop nu dus met mitella vinger naar de klote MAAR niet gebroken mja

tot snel en adios
 
Echt net terug !
Het was me een tering eind rijden, maar dan heb je ook wat. Helaas geen gas kunnen gebruiken omdat mijn pomp nog niet binnen is... wel goed kunnen testen zonder gas. En persoonlijk record verbroken :D
 
rare dag ik hou het kortI(lukt toch niet) ik typ met 1 hand door vandaag

begon goed eerste run 6.91 PR
paar keer vals keer 6.95

niemand kwam onder mijn tijd dus ik dacht als 1e geplaatst net voor tijd rijd jorn 6.89 ik kut wil scooter pakken jump over een hek hek dondert om vinger er tussen en op thomas ze scooter nogmaals mijn excuus

gelijk gaan rijden en weer me pr verbeterd zette 6.87 ! neer met de aerox
daarna heeft wagenaar een 6.86 gereden en dus als 2e geplaatst

in de finale 2keer vals(mede door de kapotte vinger)

nu net terug uit ziekenhuis en loop nu dus met mitella vinger naar de klote MAAR niet gebroken mja

tot snel en adios

Idd een rare dag. Maar die tijden blijven een goed herrinering :p
Hoelang ben je in het ziekenhuis gebleven dan ? Want jullie hebben nog wel aardig snel gereden. Ik ben echt net thuis ! Tyfus verkeer :S

Spreek je !
 
Niet echt. Chris 6.36 Heiko 6.4 nog wat. Meran weet ik zo niet.

volgende sprint ga ik echt voor een 6,3. de machine was zo extreem fel, dat er elke run van het gas af moest.

Het oude frame van wieger/dennis/vasco heeft de zit 15 cm meer naar voren tov het frame waar ik mee rijd @ etten-leur. Even wat er aan lassen zodat dit wat naar achter komt, daarnaast zou een verzwaringsplaat erg fijn zijn.

toch weer een 1e prijs erbij (wegens omstandigheden) ;)
 
Back
Top