SBO Sprint 09 #5 Heerenveen 9 augustus

Is dit weer zo'n grap Jorn? :p Misschien aanwezig, hangt van school af...



nope is helaas geen grap maar ik zal kijke wat ik kan doen. mis even op en neer sprintje rijden dat ik zeker in omloop zit en dan weer terug met auto en verder feeste, tog nog wat puntjes pakke.

even zien.
 
oei niet zo degelijk nieuws.
ik heb er eigenlijk niet op gelet dat er dan een meeting is en heb al kaarten gekocht voor solar(un feest) 7/8en9 aug!! hmm shit
even kijke wat ik doe (ik zeg niet gelijk dat ik niet kom!!)

Solar is toch geen ruk aan, lijkt me duidelijk dat je gewoon gaat boeken :winner:

Ik ga mijn best doen op mijn scooter de hele dag + finales goed te laten lopen :+
 
haha Jorn komtt och wel, anders word hij gespankt door Steef:+

verder blij dat deze meeting er komt!

precies de dag NADAT ik terug kom uit Kroatie,, geniaal.. mis net als vorig jaar geen 1 sprint:D

ding nog 1x eventjes banken vantevoren, en dan moet ik mn record toch wel eens een keer gaat verbreken...
 
Speel niet zo met ons Jorn. Ik word helemaal onzeker !;(



jah ik meen het het is serieus zo.
het vervoer naar kloosterzande was ook maar met heel veel moeite geregeld kunnen worden anders was ik er ook niet geweest.

enjah 7aug is daan jarig op solar en 9aug is un vriendin van me jarig op solar,
merja heb nog 4 weken om erover na te denken wat ik doe
 
Ik ga zo de punten uitrekenen voor Scooter70 maar ik vrees dat als jij die sprint overslaat verdomme nog gewoon eerste staat :p

Maja, je maakt de volgende sprints er wel spannender op :D

Maar geloof er toch geen zak meer van :D
 
hehe ja jorn ik zit dus met hetzelfde probleem!
maarja anders maar op zaterdag naar solar en zondag boeken, komt goed.
weg naar heereveen is toch een stuk fijner knallen, nauwelijks flitsers enzo!

vind het trouwens erg netjes dat jullie dit regelen jongens! (Tommy, René, Sander, Servien?) dikke complimenten daarvoor!
 
jah ik meen het het is serieus zo.
het vervoer naar kloosterzande was ook maar met heel veel moeite geregeld kunnen worden anders was ik er ook niet geweest.

enjah 7aug is daan jarig op solar en 9aug is un vriendin van me jarig op solar,
merja heb nog 4 weken om erover na te denken wat ik doe

Komt wel goed, neem je je vriendin maar mee :*


Ik ga zo de punten uitrekenen voor Scooter70 maar ik vrees dat als jij die sprint overslaat verdomme nog gewoon eerste staat :p

Maja, je maakt de volgende sprints er wel spannender op :D

Maar geloof er toch geen zak meer van :D


ben eens benieuwd naar de tussenstand tjoener :*
 
jah ik meen het het is serieus zo.
het vervoer naar kloosterzande was ook maar met heel veel moeite geregeld kunnen worden anders was ik er ook niet geweest.

enjah 7aug is daan jarig op solar en 9aug is un vriendin van me jarig op solar,
merja heb nog 4 weken om erover na te denken wat ik doe


is solar in hereveen dan ofzoo want daan komt tog wel langs op de sprint kunnen we daar zijn verjaardag vieren:p
(hoe moet iedereen hem anders feliciteren) :p
baan ziet er echt super netjes uit jongens

gr arthur
 
nee solar is in roermond.
daan is 7aug jarig niet 9aug jeroen:p
enjah het is niet mijn vriendin die jarig is maar un vriendin en die gaat zekerst niet mee naar un scootermeeting:p

ik zal eens zien hoe of wat
 
Back
Top