SBO Sprint 09 #5 Heerenveen 9 augustus

Tussenstand van Scooter 70 en Super special na deze sprint ;



Hier top 7 tussenstand super special ;

Sander 123
Dennis 107
Meran 99
Vasco 93
Servien 88
Heiko 65
René 61



Scooter 70 ;

Martin Kossen 105.
Jorn Renet 100.
Bas Cleassen 93.
Ritchey Jacobs 91.
Maarten Davidsen 91.
Robert Wagenaar 85.
Kees Schepers. 62
Bas Kuzee 60.

Standaard klasse niet uitgerekend ivm het missen van Falco en Scooterspecial vind ik te ingewikkeld. Scooterspecial gaat Fouad wel na de 1e plaats en Mart 2e op 1 punt. 123 en 124 volgens mij.

gr


Was dat maar zo :p. Nee Mart blijft nog wel eerste. Als hij 8ste was geworden zou hij nog 1 punt voorliggen. Echter weet ik niet wat hij is geworden 7e? Ik denk dat je een rekenfout hebt gemaakt bij Mart, hij krijgt 3 punten voor de 2e snelste tijd. Verslagje van mijn zijde komt nog. Nog even bijkomen nog geen zin om na te denken en een verslag te typen.

Gr
 
Wij hebben nu in s70 van 2 sprints 47 ptn. Alleen komen er nog punten van 2 sprints bij toen Jan nog met zn eige blok reed. Dus denk dat we tegen de 60 ptn zitten :p. Alleen effe kees nog een mail sturen!
 
Het is ook eigenlijk niet meer grappig als iemand op het forum zegt ik kom niet, en dan evengoed komt. Dat grapje wordt namenlijk iedere wedstrijd wel gemaakt door meerdere personen. Net zoals dat er b.v een vastloper is gekomen de dag van te voren of nacht. Ook al zou het waar zijn:
a: Het is niet meer echt grappig
b: Niemand weet nog wat waar is en wat niet en nemen het dus niet serieus.

Ik dacht zelf ook wel dat Jorn en Stefan zouden komen. Maarja....

Gr
 
Hij is volgens mij 8e geworden ivm 2 x vals.

Dus 18 + 3 = 21 + 103 = 124

En jij 1e + snelste tijd = 35 + 88 = 123.

Dan staat hij idd nog steeds 1e en jij 2e. Maar wel 1 punt verschil als hij 8e is geworden.

gr

Doom had ook 2x vals. En Doom had een minder snelle kwalificatie tijd. Ik weet niet of dat bij de criteria hoort voor het berekenen wie de 8e plaats mag bemachtigen.

Het is iig weer lekker spannend met nog 2 wedstrijden te gaan en enkele punten verschil. Wel kunnen we allebei voor de laatste wedstrijd oefenen in Duitsland. (dit zal ons beide ten goede komen)

Scooter special is gewoon altijd wel spannend :). Ik had gisteren niet veel zin in de lange rit naar het noorden maar moet zeggen: ik heb net vrij gekregen voor zaterdag van het werk hier heb ik uiteraard wel wat meer zin in. :p

Gr
 
Fouad was ook de bedoeling om te komen idd..
Maar dag van tevoren wilde de voorvork niet mee werken, en was de auto van peter ineens kapot :X en hebben niets meer geregeld gekregen helaas.
 
Fouad was ook de bedoeling om te komen idd..
Maar dag van tevoren wilde de voorvork niet mee werken, en was de auto van peter ineens kapot :X en hebben niets meer geregeld gekregen helaas.

Achja het blijft nu wel spannend in jullie klasse ;). Veel mensen in de scooter 70 die even een 6.8 of zelfs 6.7 reden. Dus hopelijk kan Jorn het nog hebben nu hij niet meer de enige is die die tijden rijd. Een ding is wel het zal veel moeilijker zijn.

Gr
 
Achja het blijft nu wel spannend in jullie klasse ;). Veel mensen in de scooter 70 die even een 6.8 of zelfs 6.7 reden. Dus hopelijk kan Jorn het nog hebben nu hij niet meer de enige is die die tijden rijd. Een ding is wel het zal veel moeilijker zijn.

Gr


Dat geloof ik graag, maar ik heb deze paar weken ook niet stil gezeten :#
 
Ik hoop zaterdag ook eens onder de 6,9 te komen,het rijden gaat stukken beter alleen me reactietijden zorgen ervoor dat ik boven de 6.9 blijf.

En vraag me nog steeds af wat het kwaaltje van me run in de finales was,gas geven maar niet vooruitkomen en dan ineens wegschieten:p
 
Scooter Special

Mart Eykman 125
Fouad Elmard 123
Dominique Wijkman 89
Jeroen Kroes 84
Arthur Kroes 78
Bart Schoofs 75
Jerry Karsemeijer 72
 
zie ik daar nou 4 karsemeijer blokjes staan(A):p

hopelijk zaterdag niet zoveel ongeluk in de finale..

gaan zeker weer voor een bekerT:D


jeroen onder Arthur's account
 
Gister een hele leuke gezellige dag gehad met iedereen! Ik heb mijn pr weer verbeterd naar een 7.45 en ben hier echt heel erg blij mee! Scooter liep goed hard, en ik kan hem zelf nu ook weer goed opwarmen. Baal nog steeds dat mn finales erg raar verliepen, maar goed ik kan er nu niks meer aan doen, ben uiteindelijk 4de geworden en nog punten gepakt voor 2de snelste dagtijd. Iedereen verder gefeliciteerd met zijn behaalde resultaten, ik heb weer zin in zaterdag!!
 
zie ik daar nou 4 karsemeijer blokjes staan(A):p

hopelijk zaterdag niet zoveel ongeluk in de finale..

gaan zeker weer voor een bekerT:D


jeroen onder Arthur's account


als ik er weer bij zit hoop ik ook niet op ongeluk zoals gisteren:p
 
Last edited:
Scooter 70 nog wat aangepast.


Tussenstand van Scooter 70 en Super special na deze sprint ;



Hier top 7 tussenstand super special ;

Sander 123
Dennis 107
Meran 99
Vasco 93
Servien 88
Heiko 65
René 61



Scooter 70 ;

Martin Kossen 105.
Jorn Renet 100.
Bas Cleassen 93.
Ritchey Jacobs 91.
Maarten Davidsen 91.
Robert Wagenaar 85.
Jan Jobsen 73 ptn
Kees Schepers. 62
Bas Kuzee 60.

Standaard klasse niet uitgerekend ivm het missen van Falco en Scooterspecial vind ik te ingewikkeld. Scooterspecial blijft Mart op 1 en Fouad op 2 met 2 punten verschil onderling.

gr

Heel apart idd dat Falco de Vries niet in het klassement staat, ik ga met Kees zo snel mogelijk kijken hoe dit komt!

Heb ff snel wat dingen van de standaard uitgerekend (Weet niet zeker of het helemaal klopt)

Tim Thijsen 102 punten
Tomas Kosten 102 punten
Robert Selder 91 punten
Ilonka Brandwijk 88 punten
Falco de Vries 83 punten
Thijs Eurlings 76 punten


Dit x zijn alle finaletijden netjes bijgehouden door Tommy dus gaan Kees en ik deze na Lemelerveld weer verwerken!
 
Back
Top