This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

SBO Races - Slapgeouwehoertopic #8

Status
Not open for further replies.
Mailing SBO:

Hallo Racers,

Zojuist overleg gehad met Alain Kempener (Wedstrijdleider 2Race) en deze heeft aangegeven dat de reglementen voor de Scooters bij hun ook zo aangepast worden dat het totaal gewicht van scooter en rijder 150 kilo moet zijn!

Hetzelfde zoals wij deze regel toepaste.

Met sportieve groet,

Tim Corstjens namens 2Race en Stichting SBO

klopt maar dat ben ik wel gewend om wakker te blijven snap je hem als je het niet snapt moet je ff naar mijn nieuwe nickname kijken

Word je huis papa
Of bedoel je dat van sander
ik bedoelde hetgeen wat ik net heb gelezen ja. ik weet dat ik een hoop verkeerde en slechte dingen heb gedaan, maar ik heb ook een hoop goed en juist gedaan. dingen zijn gelopen zoals ze zijn gelopen, en omdat ze zo gelopen zijn, zijn we waar we nu zijn. ik heb nu een gezin met 2 kinderen en een goede baan, en dat bevalt me veel beter dan alles wat ik ooit in mijn leven gehad en gedaan heb. had ik veel eerder moeten doen

Matching haircuts hoe vet

Kenny proficiat met je vaderschap!
thnx, en ik hoop dat hij niet dezelfde haargroei blijft houden als papa

Klinkt heel goed, blij dat alles weer op de spreekwoordelijke pootjes terecht is gekomen! Gefeliciteerd vent...enjoy!

Iemand enig idee wat het verschil is tussen buitenband maat 3,50 - 10 en 90/90 - 10 ? En zo ja wat aan te raden is voor circuit gebruik ?

Groeten!

en 3.5 - 10 is een 10" band van 3.5 duim breed.
Dus een 10" band van 88.9mm breed.

een 90/90 -10 is een band die een breedte heeft van 90mm en een hoogte van 90% van 90mm dus een hoogte van 81mm en ook een 10 inch.

Status
Not open for further replies.