This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

SBO Races - Slapgeouwehoertopic #8

Status
Not open for further replies.
Ik ben gewoon klaar met mensen die denken dat ze betr zijn dan de rest,

Vooral mensen die net komen kijken hierzo.

Mijn laatste woord.

Waaruit maak jij op dat ik beter ben als de rest? owja je zou niets meer zeggen.
Nouja dan voel ik het de eerst volgende wedstrijd wel (denktie)
Dit waren mijn laatste woorden,Amen!!!!

Het zal de tijd van het jaar wel zijn, in de winter online schelden op mekaar en maart/april schudt iedereen elkaar weer de hand en gaan we weer doen waar we van houden...

Ik ben gewoon klaar met mensen die denken dat ze betr zijn dan de rest,

Vooral mensen die net komen kijken hierzo.

Mijn laatste woord.

mensen die net komen kijken zijn minder dan de mensen die al lang meedoen?
snap niet dat je jezelf daar zo druk om kan maken..

als het je niet aanstaat, lekker negeren toch? druk maken heeft toch geen nut..

Denk dat ik ook maar weer eens bij een sbo race ga kijken als ik dit allemaal zo lees. Naast de baan nog meer spektakel dan erop goeie zaak

Ik ga hier geen namen noemen. Is volkomen onnodig.
Ik vind het alleen jammer dat het is gebeurd. Vooral bij de ouders van de nog jonge deelnemers met een minibike van 2race heeft de 'SBO' natuurlijk geen goede indruk achter gelaten.

Oke nu ben zelfs ik nieuwschierig naar je verhaal...

Oke nu ben zelfs ik nieuwschierig naar je verhaal...

Same here...
Heb in een aantal jaar geen SBO toch weer heel wat gemist blijkbaar...

Heel jammer :henko:
Bij mijn weten verdient er hier niemand geld met racen en kost het alleen maar bakken met geld.
Laat het gewoon gezellig, iedereen is met dezelfde hobby bezig... Oké, iedereen wil winnen, maar dat is toch slechts aan degene voorbehouden die aan het eind van het seizoen het meeste punten heeft gehaald (lees: het meest constant gescoord heeft).

Laat ik het anders omschrijven:
Mensen die denken aan racen en via google op scooter racen uitkomen, omdat dit goedkoper zou kunnen zijn dan motorracen, deze bitch-fights lezen, zullen never nooit potentieel nieuwe concurrenten/collega racers/nieuwe leden worden.

Jullie willen toch meer actie op de baan? Meer strijd en meer concurrentie?

Zodat je kan zeggen dat je van 40 man gewonnen hebt ipv 10 man?

Verder laat ik het er weer bij, denk dat ik zelf maar weer eens keer moet komen kijken in 2012 als ik zelf geen wedstrijd heb. Racen blijft in het bloed zitten

Godver hee worden we daar nou nog steeds aan herinnerd? Dat is ? 5 jaar geleden ofzo ?

Was wel een gezellige avond! Einde was ietwat rommelig, maar flink gelachen die avond!

Waarom ga jij trouwens niet racen? In het verleden kwam je toch ook regelmatig kijken?

heeft iemand hier misschien nog:
sp98 velgenset(liefst met banden, maakt niet uit welke soort)
s6racing
r1200/1400

Status
Not open for further replies.