SBO Races - Slapgeouwehoertopic #8

Status
Not open for further replies.
zowieso arnoud!! Racen mag nu echt even niet meer, er zitten nu 16 gaatjes in mijn sleutelbeen!!

gelijk gaan rijden toen de plaat eraf was gehaald?

niet zo slim|( je hebt dan holte in je bot waardoor dat die erg makkelijk breekt.
kijk maar eens naar je remhendel!!!

lol, ik denk logisch:X

Ik heb netjes 2 weken gewacht op advies van de doktoren. Ze adviseerde een week maar heb een iets ruimere speling van 2,5 week aangehouden <]

Het was wéér met de enduro gebeurd, we hadden een stukje verbinding over asfalt maar was door de berm gaan rijden om de noppen te sparen. Opeens lag er een stuk staal van maar 30x10x10cm in de berm waardoor mijn achterwiel omhoog werd gewipt en er voorover af ging!!

Zoiets gebeurd dus echt nooit en het is te erg voor woorden dat je door zo'n klein stukje staal van je fiets word gelanceerd. De klap was ook nieteens zo hard om normaal gesproken je sleutelbeen te breken. Dit was dus ook gebeurd als ik bijv. van de trap af was gevallen.

Het is allemaal echt pech maar met 16 gaatjes in m'n sleutelbeen weet ik ook dat crossen er racen er voorlopig niet meer inzit

Mede betrokkene was trouwens een yamaha wr450f

Yamaha :)

beterschap Bart , jij weet in ieder geval wel hoe je moet vallen!

mja , no pain no gain! :P

die nekkraag staat je best btw!

Typisch Bart dat ook jij 2 keer in zo'n korte tijd je Sleutelbeen breekt. 2011 is gewoon een slecht race jaar denks :P

Status
Not open for further replies.
Back