SBO Races - Slapgeouwehoertopic #8

Status
Not open for further replies.
dat is zeker waar..
een grote achtbaan die voor mij 3 uur geduurd heeft, want toen pas begon mn hersenpan weer een beetje te werken..

Mooie creatie trouwens Arnoud :D

dankje

Even nog over het carb verhaal ik ben het volledig met het regelment eens dat er geen verbouwde carbs in het veld komen.
alleen een trofeo is een fabrieks product en eigenlijk zou dat wel moeten kunnen .
Dan komt de volgende vraag hoe kun je zien dat het een trofeo is en niet eentje van pietje uit de schuur ??
"juist"!! dat is niet te controlleren dus daarom is de trofeo uitgesloten ..
best logisch toch.!
alleen je kunt ook vermogen bij winnen door andere onderdelen aan te passen(van de carb) mag dat dan wel ?ik vind van niet.
dan kun je net zo goed verbouwde carbs toelaten want dat is het cup verband ook weer weg en tuning neemt de overhand.

Last edited:
dankje

Even nog over het carb verhaal ik ben het volledig met het regelment eens dat er geen verbouwde carbs in het veld komen.
alleen een trofeo is een fabrieks product en eigenlijk zou dat wel moeten kunnen .
Dan komt de volgende vraag hoe kun je zien dat het een trofeo is en niet eentje van pietje uit de schuur ??
"juist"!! dat is niet te controlleren dus daarom is de trofeo uitgesloten ..
best logisch toch.!
alleen je kunt ook vermogen bij winnen door andere onderdelen aan te passen(van de carb) mag dat dan wel ?ik vind van niet.
dan kun je net zo goed verbouwde carbs toelaten want dat is het cup verband ook weer weg en tuning neemt de overhand.

Hij word ook weer wakker :)

wat kost het nou om aan zo'n race mee te doen? en is er ook een soort van std klasse?
miss wel een keer leuk om mee te doen aan een race, wel in de schakel klasse

SBO heeft alleen pitbike en HMR als schakel, weet niet waar jij op rijd ?

ja ik heb t zonet zelf ff opgezocht.

wordt m niet. ik rij met een am6 blok, een veel te hoge zithoogte en een te lange wielbasis

maar wat is dat dan waar al die aprilia rs enz met mee rijden? heb ook wel moderne schakels gezien op zo'n race

dat is volgens mij bij 2race in belgie.. wacht even af.. dan kun je kijken of het rendabel is om evt aan de belgische wedstrijden mee deel te nemen

Status
Not open for further replies.
Back