This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

SBO Races - Slapgeouwehoertopic #8

Status
Not open for further replies.
richard@ Dacht dat jij helemaal klaar was met scooters? toch blijf je maar hier op het forum onzin uitkramen.

Gast à ik bepaal gvd zelf wel wat ik tegen twan zeg, ken hem immers al veelste lang, dat heet vrienden, dus wat bazell je in vredesnaam

B waar bemoei jij je mee, ga lekker een ander afzijken, heb niet met je geknikkerd

C als het je niet zint reageer niet,

D blijft slap geouwehoer hier,

E jij bepaalt hier niets gast, of ik wel of niet klaar ben met scooters, ook al zou ik klaar zijn dan is dit forum reeds nog steeds toegangkelijk voor mij,

Verder ben ik klaar met jou, je komt net kijken man,

Als richard net zo kan racen als dat hij kan dreige via de mail nou dan was hij allang kampioen geweest!

Gast jij solliciteerde echt naar ruzie op de eerst volgende race volgend seizoen,

Beetje stoer hier zijn maar dan,

Verder heb ik er geen zin meer in mensen die ongesteld zijn

Gast jij solliciteerde echt naar ruzie op de eerst volgende race volgend seizoen,

Beetje stoer hier zijn maar dan,

Verder heb ik er geen zin meer in mensen die ongesteld zijn

gast,.....

hoe oud ben je, rich?
lekker laten gaan! wat hebben dreigmails en andere onzin nou voor zin?

volgens mij bedoelde rens het niet zo negatief als je denkt? Kan natuurlijk ook zijn dat ik het verkeerd heb...?

Dit geldt ook voor jou rens, al dat i-net hoo-li-gan gedrag heeft sowieso geen zin! Zoek elkaar irl op en steek elkaar overhoop of laat het lekker zitten...

Zoek elkaar irl op en steek elkaar overhoop of laat het lekker zitten...

Hehe! :W

Vecht het idd lekker verder uit over de PM/mail of op de race. Zit toch niemand te wachten hier op jullie meningsverschil boys, alhoewel het wel enigszins hilarisch is

Halarisch idd hoe mensen (vaak dezelfde) altijd vollop bijten op dingen die gezegd worden op INTERNET/FORUM...

come on, kinderen van 12 maken ook soortgelijke ruzies op hyves en sugababes..

Ik ben gewoon klaar met mensen die denken dat ze betr zijn dan de rest,

Vooral mensen die net komen kijken hierzo.

Mijn laatste woord.

Status
Not open for further replies.