This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

SBO Races - Slapgeouwehoer topic #6

Status
Not open for further replies.
Damn...wilde vrijdag gaan trainen maar blijk een cursus/training te hebben voor mijn werk. Das wel flink balen, want mocht ik zondag gaan rijden dan bak ik er natuurlijk weer geen pepernoot van na 1,5 jaar niet gereden te hebben. Kan ik met een daglicentie ook met mijn RT blok in de stage6 cup rijden?

Ik ga zaterdag iig geen sobw rijden, kan helaas geen 2x 100euro neerleggen voor een daglicentie.

In de Stage6 Pro Cup, maar als je dusdanig langzaam bent en de WL acht het veiliger om jou in de Basic te laten rijden dan is dat ook mogelijk. Je dingt dan wel niet mee voor dagwinst.

Als je voor aanvang al met de WL overlegt dan denk ik dat het wel mogelijk is dat je met de S6B mee rijdt de hele dag, ben je te snel dan moet je wel door naar de Open, maar ik vermoed dat na 1,5 jaar je niet direct weer te snel bent wel?

Ik dacht dat er geen pro-cup meer was joh, misschien schrijf ik mij daar wel in dan, zal eens ff kijken. Ik ben vast niet te snel voor de basic, de gasten voorin rijden nog wel aardig door heb ik op Spa gezien. Maar aan de andere kant wil ik ook wel proberen om jou en EW een beetje bij te houden hehe. Ik zal er nog ff over nadenken, iig bedankt voor je reactie!

Er zijn geen jaarinschrijvingen in de Pro de cup is er dus nog wel.
ER zijn dus ook geen bekers overigens.

ik mis nog een vertanding die zit er bij jimmy in. en een goede pijp die bij me nieuwe blok past
als alles goed gaat ga ik misschien trainen

Naaldlager gesprongen, bijna 2 jaar geleden denks. Dus blok moet open en nieuwe cylinder erop

Als je alles hebt liggen is dat zo gebeurt toch? Kijk maar wat je wilt, heb evt nog wel een avondje vrij dus PM maar als je het door wilt zetten

Naaldlager gesprongen, bijna 2 jaar geleden denks. Dus blok moet open en nieuwe cylinder erop

Toevallig een Naaldlager van Polini ?
Bij epc zijn op 2 weken tijd 3 naaldlagers gesprongen, terwijl ze al 5 jaar dezelfde naaldlagers monteren.

Er zit dus ergens een productiefout want aan montage kan het niet liggen.

Nu zijn we fijn overgestapt naar Malossi, blokje is weer fijn gereviseerd voor Berghem.
Vrijdag aanwezig bij het trainen en blijf wss heel het weekend daar.

Gezellig Ron ik ben er ook het hele weekend.

Die van Flip is 2 jaar geleden al stuk gelopen dus ws andere productiebatch.

Ik weet niet met welk merk ik reed, maar toen ik de cilinder van m'n blok aftrok en deze aan Patco z'n brommer wilde hangen, had ook ik een op 3 plaatsten gebroken naaldlager....

Gelukkig geen problemen gehad, maar het is wel frapant.

Status
Not open for further replies.