Nou het was al aan het kriebelen bij mij maar na gister is het nog veel erger geworden hehe. Ga er alles aan doen de scoot klaar te krijgen voor Berghem...en dat gaat deze keer zeker lukken. Sta dan wel met een oud hok aan de start met een kappenset van 2 seizoenen oud maar dat is dan maar jammer
Leuk Pronk!! Samen effe sleutelen van de week om je hok in elkaar te bouwen... Ik ga m'n blok ook weer reviseren & op orde brengen, zodat ik hem "eventueel" ook nog een x kan pakken.
Uiteraard zonder die ontsteking haha
Die heeft Mitch al gekaapt
Vette pics Balkie!
Ik ga inderdaad m'n parts weer eens bij elkaar zoeken, Mitch reed met mijn ontsteking, Patco met m'n cilinder....:X. Ik ga m'n scooter maar weer es in elkaar trappen denks :W
Iedereen die een PM heeft gestuurd: ik ga voor jullie aan de gang om te kijken van wie ik allemaal foto's heb. Geef me effe wat tijd, maar het komt er iig aan! Indien ik niks heb van je heb, zal ik proberen je in Berghem zeker vast te leggen. Of spreek me effe aan op de racedag zelf... In spa lag vooral de nadruk op Mitchell, Patco, Richard Vrolijk, een collega van Pronk & wat anderen. In Berghem ga ik proberen meer 'random' te schieten. :!
In Berghem sta ik (hopelijk) ook weer lekker foto's te schieten, ik vind het leuk, mooie oefening, lekker buiten en jullie hebben foto's voor het thuisfront 8P
Sigma 18-200..
zat heel de tijd tegen mijn 200mm aan te hikken
Ik heb het effe aangekeken, ik voornamelijk tussen de 200-300mm geschoten. Ik merk wel dat een betere lens eigenlijk noodzakelijk is, maar voorlopig blijf ik dit seizoen eerst nog lekker hiermee knippen