This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

SBO Races - Slapgeouwehoer topic #6

Status
Not open for further replies.
Ben benieuwd hoe je het gaat doen zondag !
Hoe was die bevallen in Lelystad ?

Eigenlijk heel erg goed. Moet nog wat met de vering voor doen en dan is die denk ik goed.

De resultaten on-track spreken voor zich denk ik. Met een slecht afgestelde machine waar ik nog nooit op gereden heb reed ik uiteindelijk een 48.484. Daar waar de toppers rond de 45 rijden. Dat is absoluut nog een eind te gaan, maar mijns inziens zeker te redden met deze machine.

Naar Spa ben ik ook super benieuwd, we zullen het gaan zien.

maar onthoud dat lelystad een baan is waar je veel voordeel behaalt met de 12inch dus hoop dat het niet tegenvalt
toch was dat blauw mooier
maar wtf doen die steuntjes erop!!misschien teflon rondjes erop maken blijven je kappen heel
en trouwens mijn oude polini bak

Steuntjes was om te testen of dat een betere houding was. Maar dat is het voor mij niet.

Die rondjes zijn niet niet nodig. Ik ben er uiteraard al redelijk lelijk mee gevallen en je raakt maar 1 stukje op de kap helemaal onderaan en een vierkante centimeter uitlaat.

Die bak is toch echt niet van jou geweest sorry

Staat op de vorige pagina
Omgekomen door koolmonoxide door een bbq achterin een dichte bestelwegen.
bbq stond waarschijnlijk aan voor zich te warmen snachts, en in hun slaap helaas er niks van kunnen merken.

Lees het net ja, schrok toen ik het las, hoopte al dat het geen bekende waren. Maar goed dat maakt het niet minder erg... Wel een lullige manier trouwens...

Jeppers... Ook wel een beetje een minder handige actie...toch?

Voor de mensen die er volgende week gaan rijden: Neem een warme slaapzak & goede slaapzak mee, het is altijd RETE-koud in Spa.. (of huur een huisje vlakbij, kost je 100 euri per huisje per nacht)

@ilonka.
moet je even 1a2pagina's terug lezen geloof ik!
EDIT- de andere waren me voor.

Last edited:
Voor de geïnteresseerde, krijg net een mail van 2RACE:

echt verschrikkelijk zoiets :X
laten vrouw en kinderen achter..

'doe je goed je best papa?'
moet er niet aan denken :X

ergens natuurlijk ook niet echt slim gedaan natuurlijk.. maargoed

in ieder geval gelukkig is het niet tijdens het rijden gebeurt is . dat zou nog erger zijn
want dan denk ik dat het afgelopen zou zijn met deze vorm van racen

Nou dat zal toch ook wel meevallen? Bij racesport horen nou eenmaal ongevallen. Natuurlijk niet op de trieste manier zoals het nu is gebeurt...maar op de baan.

Pff...bah wat een bericht. Iedereen dus zorgen dat ze een goede slaapzak mee hebben.

Wat een bericht, moet een klap zijn voor de naaste familie. leuk weekend racen en dan gebeurt er dit, gecondoleerd.

@ MSSH: hoe heb je die valdoppen bevestigd, heb je aan beide kanten schroefdraad op de vooras zitten? ben er wel nieuwsgierig naar

Wat een bericht, moet een klap zijn voor de naaste familie. leuk weekend racen en dan gebeurt er dit, gecondoleerd.

@ MSSH: hoe heb je die valdoppen bevestigd, heb je aan beide kanten schroefdraad op de vooras zitten? ben er wel nieuwsgierig naar

Pers-passing (lees: met de hamer er op slaan-passing) en dan gewoon met het ijzerdraadje borgen zodat ze er niet af kunnen.

Status
Not open for further replies.