melf #50 Well-Known Member 16 August 2010 #1,001 mitchell w said: dit weekend in emmen gereden bij sobw alleen jammer dat er maar 5 scooter waren en 2 snelle:S voor de rest leuk weekendje gehad, maar weet iemand toevallig waar ik die fotos kan vinden want zag niet normaal veel mensen die fotos maken Click to expand... WWW.SOBW.NL en je weet toch wel wie er iig foto's heeft gemaakt ? er staat al een deel op WWW.MELF50.NL
mitchell w said: dit weekend in emmen gereden bij sobw alleen jammer dat er maar 5 scooter waren en 2 snelle:S voor de rest leuk weekendje gehad, maar weet iemand toevallig waar ik die fotos kan vinden want zag niet normaal veel mensen die fotos maken Click to expand... WWW.SOBW.NL en je weet toch wel wie er iig foto's heeft gemaakt ? er staat al een deel op WWW.MELF50.NL
marklebbink HvG Racing Team 18 August 2010 #1,002 Tom.#86 said: ik denk dat iedereen hem wel verhoogd en/of verlaagd heeft..... Click to expand... yep 3 cm verhoogd
Tom.#86 said: ik denk dat iedereen hem wel verhoogd en/of verlaagd heeft..... Click to expand... yep 3 cm verhoogd
Pronk Pronk Racing Service 18 August 2010 #1,004 25 cm lang :+ (weet dat het een slapgeouwehoer topic is maar dit is niet de bedoeling van Kees, hij wil gewoon de wielbasis hebben van een std sp, d0h)
25 cm lang :+ (weet dat het een slapgeouwehoer topic is maar dit is niet de bedoeling van Kees, hij wil gewoon de wielbasis hebben van een std sp, d0h)
Tom.#86 TKT! 19 August 2010 #1,005 Pronk said: 25 cm lang :+ (weet dat het een slapgeouwehoer topic is maar dit is niet de bedoeling van Kees, hij wil gewoon de wielbasis hebben van een std sp, d0h) Click to expand... daarom mijn reactie. Dat hij die hier hoogswaarschijnlijk niet gaat vinden.
Pronk said: 25 cm lang :+ (weet dat het een slapgeouwehoer topic is maar dit is niet de bedoeling van Kees, hij wil gewoon de wielbasis hebben van een std sp, d0h) Click to expand... daarom mijn reactie. Dat hij die hier hoogswaarschijnlijk niet gaat vinden.
melf #50 Well-Known Member 19 August 2010 #1,006 Pronk said: 25 cm lang :+ (weet dat het een slapgeouwehoer topic is maar dit is niet de bedoeling van Kees, hij wil gewoon de wielbasis hebben van een std sp, d0h) Click to expand... daar hebben we dus google voor
Pronk said: 25 cm lang :+ (weet dat het een slapgeouwehoer topic is maar dit is niet de bedoeling van Kees, hij wil gewoon de wielbasis hebben van een std sp, d0h) Click to expand... daar hebben we dus google voor
Pronk Pronk Racing Service 19 August 2010 #1,007 Tom.#86 said: daarom mijn reactie. Dat hij die hier hoogswaarschijnlijk niet gaat vinden. Click to expand... Snap jouw reactie ook wel hoor Tom, alleen wilde ik voorkomen dat we 2 pagina's krijgen met "ik heb hem * cm verlaagd"
Tom.#86 said: daarom mijn reactie. Dat hij die hier hoogswaarschijnlijk niet gaat vinden. Click to expand... Snap jouw reactie ook wel hoor Tom, alleen wilde ik voorkomen dat we 2 pagina's krijgen met "ik heb hem * cm verlaagd"
Richhie www.rtsracing.nl 19 August 2010 #1,008 Pronk said: 25 cm lang :+ (weet dat het een slapgeouwehoer topic is maar dit is niet de bedoeling van Kees, hij wil gewoon de wielbasis hebben van een std sp, d0h) Click to expand... eindelijk snap ik het waarom jij zo'n blonde chick heb
Pronk said: 25 cm lang :+ (weet dat het een slapgeouwehoer topic is maar dit is niet de bedoeling van Kees, hij wil gewoon de wielbasis hebben van een std sp, d0h) Click to expand... eindelijk snap ik het waarom jij zo'n blonde chick heb
Lodewijk ok 19 August 2010 #1,009 http://forum.scooterforum.net/forum/f91/sbo-races-slapgeouwehoer-topic-6-a-191578/