This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

SBO Races - Slapgeouwehoer topic #5

Status
Not open for further replies.
alleen je vraagt de hoofdprijs

hoofdprijs?

ik vraag 60 voor 1 voorvork en voor meerdere andere prijs.
Er moet een stuk metaal speciaal gedraaid voor worden,en ook nog vast lassen en ook nog lagercup afdraaien....(genoeg werk)
als je dit te veel vind moet je het ergens anders laten doen.

en ik weet zeker dat er weinig of niet draaiers die het goedkoper doen.

Wat heeft het nu voor nut om altijd maar te zagen over wat iemand doet..
Beetje jammer..
Je kunt elkaar ook in hun waarden laten en degene lekker laten doen..

hey ik weet niet hoor, maar a is dit slapgeouwehoer
b zat timmy een beetje te pesten dus kom op zeg met die reacties. Ik ken hem lang genoeg en heb al mijn vorken door timmy laten doen oooit

Dus maak nou niet van de mug een olifant

btw stond zelfs een knipoog in mijn reactie

timmy je moet eens leren niet zo te happen

maar goed dat is dus iets voor de TC.

Ik vind dat jij de TC maar moet gaan overtuigen volgend jaar dat het wel mag haha!

Het heeft eigenlijk alleen maar voordelen, je verhoogt de veiligheid want er zullen ongetwijfeld meer mensen crashen als de voorkant op standaard hoogte ligt. Daarnaast rijdt inmiddels iedereen met een afgedraaide voorvork, dus als iedereen die zou moeten vervangen voor een originele non-afgedraaide (die nieuw 200+ euro kost) en 2e hands bijna niet te krijgen is denk ik dat dat best problemen gaat veroorzaken.

Daarnaast is het lastig te controleren of iemand nou wel of niet zijn voorvork een aantal mm af heeft gedraait. Maargoed...bovenstaande is nu helemaal niet relevant natuurlijk maar wilde het lekker toch ff zeggen

Wat kom jij nou weer stoken joh! :#

Maar ff zonder dollen...mijn post komt niet negatief over toch? want dat is niet de bedoeling hoor!

HAP {!

Sloeg eerder op de goed bedoelde opmerkingen voor jou

En laat mij lekker stoken als ik wil, bij jou lukt het prima })

En laat mij lekker stoken als ik wil, bij jou lukt het prima })

{! Kwajongen!

Eerst altijd tegen mij zeggen dat ik niet zo moet stoken op het forum, gaat ie het nu zelf doen! Doe maar gewoon liev Niek! Ennuh...ben er nou wel of niet de 1e race?

{! Kwajongen!

Eerst altijd tegen mij zeggen dat ik niet zo moet stoken op het forum, gaat ie het nu zelf doen! Doe maar gewoon liev Niek! Ennuh...ben er nou wel of niet de 1e race?

{! Vlegel!

ik ben altijd Liev Pronkie O-)

Ik denk wel dat ik er ben de 1e race... camera bij, mooi jou 1e crash erop zetten... en de 2e.. en de 3e... en de 4e... en de 5e....

:*

Status
Not open for further replies.