This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

SBO Races - Slapgeouwehoer topic #5

Status
Not open for further replies.
Juvaincourt was idd te gek.
Ik ben Zondag samen met Aart 1e geworden in de Endurance
In de laatste ronde 5 bochten voor het einde haal ik Jan van het JRS team in. Die reed samen met Mitchell. Al met al een nette prestatie denk ik

tis 75 euro he!! die borg van 20 euro heb ik nog nooit daar hoeven te betalen!

Wij zijn naar Brakel geweest. Het was wel 95 euro, en je kreeg geen 20 euro terug. Overigens wel een leuke dag gehad. jos 1ste, Rianne 5e en scooter van Ron ging stuk. Veel publiek en een leuke NSF100 klasse om naar te kijken. Het was wel koud, maar geen regen.
Voor herhaling vatbaar op de dagen dat er geen SBO race is en wij niet hoeven te werken.

Juvaincourt was idd te gek.
Ik ben Zondag samen met Aart 1e geworden in de Endurance
In de laatste ronde 5 bochten voor het einde haal ik Jan van het JRS team in. Die reed samen met Mitchell. Al met al een nette prestatie denk ik
ik vraag me af hoe het was gelopen als huisman paar uurtjes meer had gemaak, en hij in de regen had gereden met dunlopjes,
het was echt spannend en leuk om te zien allemaal en leuk om van dichtbij mee te maken!

top weekend !

tent hangen alles !

1 ding is zeker, mitta heeft die beker!

Ja, maar omdat ik geen chrono heb me gereden rijd ik buiten classement, en krijg ik dus ook geen punten!

spijtig maarjha , hieronder foto van het kromme stuur
dus je ziet maar ook al staat het krom je kan nog steeds een 1ste plaats rijden en een tijd van 1:06.956 draaien

Last edited:
spijtig maarjha , hieronder foto van het kromme stuur
dus je ziet maar ook al staat het krom je kan nog steeds een 1ste plaats rijden en een tijd van 1:06.956 draaien

ik vind wel mee vallen van krom stuur,had erger verwacht.

mij weekend was niet echt super

1ste reeks wilde scooter niet uit de bocht komen.
heb het beste er van gemaakt.

2de reeks liep scooter stuk beter maar ging samen met arno onderuit.

maar ik was zeker niet zo snel als mitchell en peter jansens.

moet precies weer beetje in vorm komen:X

Ik ken er nog 1ntje die sneller was.

P.S.: ik zou het niet 'samen onderuit gaan' noemen, maar eerder 'ging IK onderuit en nam arno mee'!

nog meer mensen vrijdag trainen op emmen ?

als me scootr klaar is dan kan gelijk testen want op brakel is me cilinder naar de klote gegaan duur dagje maarja

Ik ken er nog 1ntje die sneller was.

P.S.: ik zou het niet 'samen onderuit gaan' noemen, maar eerder 'ging IK onderuit en nam arno mee'!

jij bekijkt het zo.

maar je hebt het niet echt duidelijk gezien denk ik.

ik nam een gatje maar hij gooide hem in een keer naar binnen waardoor ik volle bak moest remmen en me voorwiel blokkeerde....

Status
Not open for further replies.