rensdejong Well-Known Member 4 April 2010 #682 Ik ga morgen toch maar met tommy naar Brakel. Zijn er nog meer die daar heen gaan en wat moet dat kosten? 75 ofzo.
Ik ga morgen toch maar met tommy naar Brakel. Zijn er nog meer die daar heen gaan en wat moet dat kosten? 75 ofzo.
ZipSP Tuning #33 4 April 2010 #684 Renssidiemaxi said: 95 euro dag inschrijving+20 borg Click to expand... Een aardig bedrag. voor die 95 euro kan je meerdere malen op Spa of Emmen trainen. Braker is nou ook niet echt een stuurbaantje als ik zo de lay-out bekijk.
Renssidiemaxi said: 95 euro dag inschrijving+20 borg Click to expand... Een aardig bedrag. voor die 95 euro kan je meerdere malen op Spa of Emmen trainen. Braker is nou ook niet echt een stuurbaantje als ik zo de lay-out bekijk.
Renssidiemaxi Well-Known Member 4 April 2010 #685 ZipSP Tuning said: Een aardig bedrag. voor die 95 euro kan je meerdere malen op Spa of Emmen trainen. Braker is nou ook niet echt een stuurbaantje als ik zo de lay-out bekijk. Click to expand... Ik wou ok mee doen in Brakel aangezien het 15 min rijden is van mijn huis vandaan. Ik ga liever x dag naar emmen want Brakel is kwa sturen idd niks alleen maar rechte halen.
ZipSP Tuning said: Een aardig bedrag. voor die 95 euro kan je meerdere malen op Spa of Emmen trainen. Braker is nou ook niet echt een stuurbaantje als ik zo de lay-out bekijk. Click to expand... Ik wou ok mee doen in Brakel aangezien het 15 min rijden is van mijn huis vandaan. Ik ga liever x dag naar emmen want Brakel is kwa sturen idd niks alleen maar rechte halen.
rensdejong Well-Known Member 4 April 2010 #686 Ja, daar hebben jullie gelijk in, morgen kan er nergens getraind worden dus?
RoP#52 Well-Known Member 4 April 2010 #687 tis 75 euro he!! die borg van 20 euro heb ik nog nooit daar hoeven te betalen!
DDL JUNIOR TEAM DE LIJSTER 4 April 2010 #688 Je kan ook vrijdag 16 april in Berghem trainen van 12 tot 6 voor E40 staat op de SOBW site!
tragerdantraag Well-Known Member 4 April 2010 #689 wij gaan morgen wel naar brakel. (Rian,Jos en Ron Zalm) mischien geen uitdagende baan maar wel leuk om te kijken hoe het er daar aan toe gaat.
wij gaan morgen wel naar brakel. (Rian,Jos en Ron Zalm) mischien geen uitdagende baan maar wel leuk om te kijken hoe het er daar aan toe gaat.
Spasta 6.74 @ 150 meter 4 April 2010 #690 DDL JUNIOR said: Je kan ook vrijdag 16 april in Berghem trainen van 12 tot 6 voor E40 staat op de SOBW site! Click to expand... Ook behoorlijk duur voor een namiddagje lijkt me?
DDL JUNIOR said: Je kan ook vrijdag 16 april in Berghem trainen van 12 tot 6 voor E40 staat op de SOBW site! Click to expand... Ook behoorlijk duur voor een namiddagje lijkt me?
RoP#52 Well-Known Member 5 April 2010 #691 bij weinig train mogelijkheden kunnen ze vragen wat ze willen !
Sjengkie EPC #4 5 April 2010 #692 je kan ook op de maandag of donderdag naar spa gaan endan kan je de hele dag knallen voor 30 euro+ralf+
je kan ook op de maandag of donderdag naar spa gaan endan kan je de hele dag knallen voor 30 euro+ralf+
Renssidiemaxi Well-Known Member 5 April 2010 #693 DDL JUNIOR said: Je kan ook vrijdag 16 april in Berghem trainen van 12 tot 6 voor E40 staat op de SOBW site! Click to expand... Super ik ben van de partij
DDL JUNIOR said: Je kan ook vrijdag 16 april in Berghem trainen van 12 tot 6 voor E40 staat op de SOBW site! Click to expand... Super ik ben van de partij
ZipSP Tuning #33 5 April 2010 #696 MSSH said: Ik denk er nog even over na. Maar denk dat ik wel kom Click to expand... Hoe was het in frankrijk? Neem aan dat je wel geweest bent. 16april kom ik ook wel even als het mee zit.
MSSH said: Ik denk er nog even over na. Maar denk dat ik wel kom Click to expand... Hoe was het in frankrijk? Neem aan dat je wel geweest bent. 16april kom ik ook wel even als het mee zit.
Sjengkie EPC #4 5 April 2010 #697 iedereen heeft tijd voor te trainen .. hebben jullie geen werk/school
ZipSP Tuning #33 5 April 2010 #698 Sjengkie said: iedereen heeft tijd voor te trainen .. hebben jullie geen werk/school Click to expand... Daar nemen we gewoon vrij van Mijn tripje frankrijk kon niet doorgaan. dus dan maar op deze manier aan trainingsuren komen.
Sjengkie said: iedereen heeft tijd voor te trainen .. hebben jullie geen werk/school Click to expand... Daar nemen we gewoon vrij van Mijn tripje frankrijk kon niet doorgaan. dus dan maar op deze manier aan trainingsuren komen.
Renssidiemaxi Well-Known Member 5 April 2010 #699 Sjengkie said: iedereen heeft tijd voor te trainen .. hebben jullie geen werk/school Click to expand... Nou als ik kan traine op 30km van mijn huis vandaan. Dan moeten ze het maar zonder mijn doen op het werk
Sjengkie said: iedereen heeft tijd voor te trainen .. hebben jullie geen werk/school Click to expand... Nou als ik kan traine op 30km van mijn huis vandaan. Dan moeten ze het maar zonder mijn doen op het werk
Sjengkie EPC #4 5 April 2010 #700 ahah ja zo kan je het ook zien ik heb niet meer gereden sinds laatste keer spa van 2race.. Dus binnekort alles weer proberen op te vangen in 1 volle dag trainen moet wel lukken dacht ik zo:~
ahah ja zo kan je het ook zien ik heb niet meer gereden sinds laatste keer spa van 2race.. Dus binnekort alles weer proberen op te vangen in 1 volle dag trainen moet wel lukken dacht ik zo:~