This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

SBO Races - Slapgeouwehoer topic #5

Status
Not open for further replies.
airbox trekt gwn veel te veel vuil binnen nix beter dan een goeie ouwe filter

Aan de ingang van de airbox kan je ook altijd een filter plaatsen.
Zo hou je mischien net wat meer water buiten?

Want zo met die luchtfilter en regen is een slecht idee.
Of hang je er dan gewoon een extra spatbord achter moest het regenen,
zoals het momenteel voorspeld is!

als je de scooter in zijn toeren houd heb je geen last van de regen. maar normaal plak ik altijd nog af enzo rond de filter

Hier ook nog maar een keertje.
Ondertussen voor mij al een oud filmpje, maar waarschijnlijk zijn er hier nog wel een paar mensen die het leuk vinden om te zien
[ame="http://www.youtube.com/watch?v=tk19fmbMzGM"]YouTube- SBO 2008[/ame]

@ nicolas: ik heb ook is zo'n zadel geprobeert. Maar ik vond het ruk rijden . ik heb nu ook gewoon weer standaard zadel erop,.

is echt een pak smaller heb een strook van goei 15-20cm die vlak is vo de rest schuin. in theorie zou het beter moeten zijn om van kant te wisselen maarja dit weekend zal ik het wel merken

Wie is er allemaal al klaar?

Hier begint er beetje schot in te komen.

Blokje opgebouwd en draaid al.

Nog paar kappen monteren en bestickeren.

Dan is het optisch gebeuren klaar.

Wij waren er een beetje laat (2 uur) en toen bleek iedereen al weg te zijn oid. Tenminste...er waren op dat moment nog maar 10 man ofzo..echt heel druk zal het dus ook niet geweest zijn lijkt me. Beetje jammer dat je er niet was idd!

Hier staat t ding nog steeds zoals die neergezet is. Ik zit sterk met de drang om toch een vol seizoen te rijden. In dat geval moet ik opschieten als een malle. Heeft iemand nog een s6 ontsteking liggen?? Pm maar.

Status
Not open for further replies.