This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

SBO Races - Slapgeouwehoer topic #5

Status
Not open for further replies.
ahaha ron bij het racen is het echt niet zo op gewicht letten als je scooter maar rond de 71 72 kilo zit en samen 141 kilo dan zit je altijd goed dus eet ook maar gewoon en ga niet de hongerstaking in! ...

zoals bij de sprints

ahaha ron bij het racen is het echt niet zo op gewicht letten als je scooter maar rond de 71 72 kilo zit en samen 141 kilo dan zit je altijd goed dus eet ook maar gewoon en ga niet de hongerstaking in! ...

zoals bij de sprints

hoemeer je weegt hoe beter je banden plakke XD lol

vandaar dat ik zo slecht vooruit kom :X

ik dacht dat mijn scooter niet goed liep , maar mijn banden plakken teveel door het gewicht

veel grip onder "zware" omstandigheden :

of toch niet? :

PS : bedankt Jordi voor de show

is btw soms wel grappig om te zien hoe soms een band vervormd

pas op ook al met zoveel kilos aan boord gaat hij toch nog nettjes vooruit

scootertjes van de lijster staan trouwens ook altijd gelekt en gestrekt

Als ik moet gokken vond je zipje dat niet fijn, dien bandenmuur en wat er daarna gebeurd.

Heb je foto's van hij eruit zag na de crash?
Of viel alles goed mee?

idd echt respect voor hem hoe hard tot hij knald met zo'n gewicht dat doen niet veel mensen hem na!

ik heb erachter gereden en hij gaat goed hard door de bocht echt pettje af en dat met een 50cc

Ja leuk om te zien hoe die band vervormd en dat nog met 2,6 bar erin en met +/- 145kg van de rijder maar buiten dat kan deze jongen gewoon onwijs strak sturen!

Ja leuk om te zien hoe die band vervormd en dat nog met 2,6 bar erin en met +/- 145kg van de rijder maar buiten dat kan deze jongen gewoon onwijs strak sturen!

klopt dennis .... jordy stuurt echt als een malle.... nie normaal... kunnen een hoop mensen een voorbeeld aan hebben... ikzelf ook trouwens dennis ... complimenten voor jullie nieuwe website... ziet er erg goed uit

gr mark

Status
Not open for further replies.