ScatMan
Stage 6 Zip
Dude. Inmiddels weten we wel dat je gestopt bent met racen. Hou je leuke opmerkingen lekker voor je! :!
Dat maak ik lekker zelf wel uit maat,
En ben niet gestopt met racen maar wel bij het sbo:+
Dude. Inmiddels weten we wel dat je gestopt bent met racen. Hou je leuke opmerkingen lekker voor je! :!
Dus? Waar val ik ''de'' sbo aan dan?
Als ik dat zou willen had ik dat allang gedaan haha,
Dus omdat ik vind dat 9 race's voor mij niet de moeite is voelen jullie je allemaal op je teentjes getrapt ja?
En dan nog, Heb ik misschien wel 2 jaar met plezier gereden ja, maar dat plezier was na het laatste jaar volledig weg
Amen, En verspil je tijd maar om mij zogenaamd op me plekje te wijzen:+
Mijn 4 cents to bitch
Edit toch maar wel
Maar kap ff met het volspammen van dit topic met je stoere praatjes.
Volgens mij ben jij niet meer helder, maar goed waar zie jij stoere praatjes en gespam
Dat gespam komt door 3 man die door 1 zin van mij op hun aars getrapt zijn
Maarja aangezien jullie toch redelijk honger hebben gaan we toch nog eventjes door
Beetje late edit pronk, maar goed ga het verder ook niet meer veranderen
Einde discussie klaar, bespaard ons beide, en evetueel de rest als ze willen reageren een hoop getyp.
Geef je bakken met geld uit en kan je maar 9 race's pakken, maar goed daar ging het uiteraard niet om
Dus? Waar val ik ''de'' sbo aan dan?
Als ik dat zou willen had ik dat allang gedaan haha,
Dus omdat ik vind dat 9 race's voor mij niet de moeite is voelen jullie je allemaal op je teentjes getrapt ja?
En dan nog, Heb ik misschien wel 2 jaar met plezier gereden ja, maar dat plezier was na het laatste jaar volledig weg
Amen, En verspil je tijd maar om mij zogenaamd op me plekje te wijzen:+
Mijn 4 cents to bitch
heb al eens gezegt is juvaincourt geen optie ?
mss optie voor te samen met 2race ...
groeten nicolas
heb al eens gezegt is juvaincourt geen optie ?
mss optie voor te samen met 2race ...
groeten nicolas