SBO Races - Slapgeouwehoer topic #5

Status
Not open for further replies.
DE sbo...

Daarnaast zijn er meerdere die dat hebben gedaan, maar die zijn wel zo sportief en met hun sport bezig om hier gewoon op een volwassen manier mee om te gaan en ieders keuze en werkwijze te accepteren.

Misschien een optie voor jou om je bij deze mensen te scharen, en gewoon normaal te doen ipv op alles & alle mensen af te geven waar je zelf met VEEL plezier 2 jaar hebt mogen racen.

+pippi+: Just my 2 cents....

Dus? Waar val ik ''de'' sbo aan dan?
Als ik dat zou willen had ik dat allang gedaan haha,

Dus omdat ik vind dat 9 race's voor mij niet de moeite is voelen jullie je allemaal op je teentjes getrapt ja?

En dan nog, Heb ik misschien wel 2 jaar met plezier gereden ja, maar dat plezier was na het laatste jaar volledig weg

Amen, En verspil je tijd maar om mij zogenaamd op me plekje te wijzen:+

Mijn 4 cents to bitch:D

Dus omdat ik vind dat 9 race's voor mij niet de moeite is voelen jullie je allemaal op je teentjes getrapt ja?

En dan nog, Heb ik misschien wel 2 jaar met plezier gereden ja, maar dat plezier was na het laatste jaar volledig weg

Wat wil je nou bereiken met je houding? Tuurlijk...ik was eind vorig seizoen ook HELEMAAL klaar met de SBO, en kan goed begrijpen dat het een reden is geweest voor je om te stoppen. Maar de SBO is inmiddels een stichting met een nieuw bestuur dus het heeft geen enkele zin om daarop af te geven.

Ik krijg een beetje het idee (en ik denk dat cunoh en sander daar ook op doelen) dat jij jezelf erg stoer vind dat je weg bent bij de SBO. Waarom in godsnaam? Ben je nu een grote jongen die op motoren gaat rijden? Ik zou zeggen...koop een taart en vier een feestje! +ralf+ Maar kap ff met het volspammen van dit topic met je stoere praatjes.

En om nog ff ontopic te gaan...ik ben van de week weer voor het eerst in de schuur geweest yeah! Het was er nog te koud om te sleutelen maar heb het ding ff gestart en als je dan weer dat geluid hoort en het verbrande olie/benzine mengsel ruikt dan begint het toch wel weer te kriebelen hoor haha! Zodra het kwik weer boven de 10graden komt ga ik toch maar weer sleutelen denk ik! :P

Stoere praat ja haha, laat me niet lachen man
Waar moet ik stoer over doen?

Wie zijn er hier gelijk helemaal drama aan het schoppen op 1 post?

Ja Pronk, ik voel me een hele grote stoere boy nu ik weg ben bij het sbo, zo-zo tis ook allemaal wat he.

De gebroederde vriendjes komen nu 1 voor 1 uit de bosjes springen, goh wat gek

Edit toch maar wel

Maar kap ff met het volspammen van dit topic met je stoere praatjes.

Volgens mij ben jij niet meer helder, maar goed waar zie jij stoere praatjes en gespam
Dat gespam komt door 3 man die door 1 zin van mij op hun aars getrapt zijn

Maarja aangezien jullie toch redelijk honger hebben gaan we toch nog eventjes door

Last edited:
Edit toch maar wel

Maar kap ff met het volspammen van dit topic met je stoere praatjes.

Volgens mij ben jij niet meer helder, maar goed waar zie jij stoere praatjes en gespam
Dat gespam komt door 3 man die door 1 zin van mij op hun aars getrapt zijn

Maarja aangezien jullie toch redelijk honger hebben gaan we toch nog eventjes door

Dude...chill out. Ik zeg alleen maar dat ik het idee heb dat jij het heel tof vind dat je weg bent bij de SBO en dat de hele wereld dat mag weten. Ik vind dat alleen maar onnodig, want niemand interesseert het ook maar IETS of jij wel of niet komt de eerstvolgende race. De SBO zelf kan het jammer vinden dat ze een rijder minder hebben dan volgend jaar, maar als diegene zich zo opstelt zoals jij dat nu doet zullen ze je ook liever kwijt dan rijk zijn.

Wat je ermee doet moet je zelf weten, ik wil alleen maar zeggen dat die nutteloze reacties van jou iedereen hier een beetje de keel uitkomen. Wat is nou echt je doel ervan dan? En ja ik ben het eens met Sander...1+1 = 2 heh ;)

*edit* Het gaat me trouwens niet perse om deze ene post hoor, zijn er wel meerdere...

Volgens mij word er amper gelezen,
Maar ik ze al meerdere keren dat ik 1x iets post dat er ''maar'' 9 race's zijn buiten die demo's meegerekent, en dat voor mij niet veel zin heeft.

Geef je bakken met geld uit en kan je maar 9 race's pakken, maar goed daar ging het uiteraard niet om

Waarom zou ik in godsnaam stoer en te koop gaan lopen van: ik ben weg bij de sbo?!
En waar zie je het staan?

Geef daar maar eens antwoord op, je lult er iedere keer overheen en komt met andere argumenten, Maar goed ik zal het hierbij verder maar bij laten aangezien het om te lachen is.

Goodluck dit jaar, Allemaal (K)

Beetje late edit pronk, maar goed ga het verder ook niet meer veranderen
Einde discussie klaar, bespaard ons beide, en evetueel de rest als ze willen reageren een hoop getyp.

Beetje late edit pronk, maar goed ga het verder ook niet meer veranderen
Einde discussie klaar, bespaard ons beide, en evetueel de rest als ze willen reageren een hoop getyp.

Leer eerst maar eens lezen. Ik zeg 'dat ik het idee heb' niet dat ik het ergens letterlijk heb zien staan. Ik stel je ook gewoon de vraag wat nu je doel is van je houding maar kennelijk heb je zelf niet echt door hoe je jezelf hier momenteel profileert.

Ik vond de reactie van cunoh en van sander gewoon grappig, jouw posts van de afgelopen maanden in de SBO topics zijn stuk voor stuk negatief, daar stoor ik me al een tijdje aan maar ik liet het gewoon voor wat het was. Nu zie ik dat iig 2 andere mensen er precies hetzelfde over denken dus daar wilde ik even op inhaken. Elke keer als je ook maar iets zegt in een van de SBO topics heeft het wel iets te maken met dat je stopt met racen en zoals Cunoh al zei...{! dat weten we nu wel Beau!!

Maar idd misschien slim om met de discussie op te houden...maar je mag ook doorgaan het is immers een slapgeouwehoer topic en dit brengt weer een beetje leven in de brouwerij ;)

Last edited:
Geef je bakken met geld uit en kan je maar 9 race's pakken, maar goed daar ging het uiteraard niet om

En dit vind ik nu juist een pluspunt!! :)

- Toch betaalbaar en met veel fun kunnen racen
- 9 wedstrijden op jaarbasis zijn goed genoeg voor mij als "anger-management"
- relatief lage kostprijs omdat we alles 24x dubbel op voorraad hebben liggen
- relatief weinig bijkomende kosten p seizoen (wat losse zooi, bandjes, zuigers en wat benzine).

Ik heb jaren meegelopen met de SOBW die 14 tot 16 wedstrijden p jaar hadden. Toendertijd was ik extreme voorstander van veel wedstrijden, maargoed: iedereen wordt ouder en heeft meer kosten... de huidige opzet past dus "prima de prima" in m'n huidige financiele situatie.

Beau,

wat is er met je?
doe is niet zo gestresst. We weten nu ondertussen wel dat je gaat motorracen. Ik ben er ook bijna 100% zeker van dat JIJ de nieuwe Rossi wordt.

Ja Beau voor Rossi.

Ga toch lekker motorracen.

9 wedstrijden is voldoende. Wil je meer kan je bij andere organisaties terecht. Er zijn ook mensen die het wel eens fijn vinden om een weekend niet te hoeven/moeten racen.

Ook zijn de kosten op een jaar voor 9 wedstrijden nog op te brengen voor veel mensen.
Als je net als de SOBW 14-16 wedstrijden kan leuk zijn.
Maar dan kost het gewoon echt serieus geld wil je een heel seizoen rijden met een verse scooter.

Je weet net zo goed als ik wat een jaartje racen kost.
Geen goedkope hobby.

Status
Not open for further replies.
Back