This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

SBO Races - Slapgeouwehoer topic #5

Status
Not open for further replies.
sorry foutje van mij!

Maar ik begrijp het nu wel ..
Ma goed ik rij liever om te vechte voor de winst ipv een '' trainingsdag ''
Dan kan ik netzo goed op donderdag naar spa dus ja we zullen zien :#

inne in dat andere topic zeg je dat we met 2race gaan rijden? 2 wedstrijden dus de open 70 klasse van hun komt dan ook bij ons?en rijden gewoon 1 race met ze alle. gr

Ik had per ongeluk in het andere topic gereageert zag ik hehe, goed bezig iig! Vooral die internetshop vind ik een goed initiatief!

Last edited:
Ben ik eigenlijk ook wel benieuwd naar, want als ik dit jaar misschien daginschrijving pak en ik een pak kan lenen maar, geen s6 pak dus. Dan zou ik misschien niet mogen rijden oid ?

.. dan is dat op de website te lezen en in de mailing

De shop is iig definitief, maar uitsluitend voor mensen met een volledige jaarlicentie !!!

Last edited:
1 woord, SUPER!
Op deze manier wordt het veel aantrekkelijker gemaakt om een volledige jaarlicentie aan te schaffen. Ik wilde dit jaar eigenlijk maar een paar daginschrijvingen proberen mee te pakken, mede omdat ik studeer en dus ook niet breed zit, echter met deze opzet begin ik te twijfelen om toch een jaarlicentie te doen gewoon voor de voordelen die je ervoor terug krijgt, erg slim, complimenten !

Status
Not open for further replies.