This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

SBO Races - Slapgeouwehoer topic #5

Status
Not open for further replies.
aan zn helm en pak te zien wel.

is dit een nieuwe trainingsmanier om je motor beter te leren kennen?

lijkt meer een manier om eerder over de streep je komen dan je tegenstander wanneer je nek aan nek richting de finish gaat..

brommer tegen de flakte gooie en zelf een paar passen extra maken..

Ik kom ook wel een aantal races pro-cup knallen als meerdere mensen een rt cilinder hebben iig

Ik ga sowieso Pro rijden RT of niet, maar ik ben er eigenlijk wel 100% zeker van dat die met 1 maand volop te krijgen is.

Ja dat was ook het plan, maar die RT gaat er komen dat weet ik zeker en S6 is gewoon de shit dus ik wil er mee rijden

Ik maak je toch niet bang wel

De eerste testresultaten van de RT-cilinder zijn erg positief, ik verwacht ook dat hij binnen een maand voldoende te koop is. Als dit zo is gaan er nog meer mensen overstappen en wordt dit zeker een leuke klasse!

Ik ben me er ook over aan het bedenken...
Want in de basic zou ik dit jaar totaal geen concurentie hebben dus ja we zullen zien!

IDD ik heb net 1 jaartje ervaring .. heb dus nog heel veel te leren maar iedereen wat in de top reed in de basic stapt over dus heeft het voor mij wijnig zin om in me eentje rond te touren

En ik wil concurentie hebben! wil strijden voor de winst anders is het voor mij geen racen meer maar gewoon aanwezig zijn beetje rijden en klaar!

Wat trainen dus....
daarom dat ik buiten de endurance met de street magic
de honda nsf cup ben gaan rijden.

Alleen is dat net nog leuker, idereen gelijk voor wet op het gewicht na.
Die gastjes van 15j of jonger die ook deftig kunnen sturen, heb je gewoon
geen schijn van kans tegen.

hoezo trainen?
Heb dit jaar 2 x getraind 1x in emmen en 1 x in spa en ben 2e in de S6 cup geweest dus als ik meer zou trainen en in de basic zou blijven blijft er niks van concurentie over en ik wil de concurentie juist opzoeken...

hoezo trainen?
Heb dit jaar 2 x getraind 1x in emmen en 1 x in spa en ben 2e in de S6 cup geweest dus als ik meer zou trainen en in de basic zou blijven blijft er niks van concurentie over en ik wil de concurentie juist opzoeken...

Als je zonder moeite aan kop rijd, kan je het beschouwen als een trainingsdag ipv wedstrijdag
om da factot wedstrijd dan wegvalt.

Status
Not open for further replies.