This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

SBO Races - Slapgeouwehoer topic #5

Status
Not open for further replies.

de toekomst is waar je jezelf aan toegeeft

als niemand 4 takt WIL rijden en alleen maar 2 takt en er zijn daar genoeg mensen voor zal het heus wel blijven , is er niet 1 organisatie dan zal een andere het wel doen..

en anders noem je het gewoon een Demo race ,zoals de classic races , waar ze @ sommige circuits zonder demper mogen rijden!!!!

ik denk overigens niet dat een 4 takt in de racerij nou perse betrouwbaarder is ,en ALS er echt wat kapot gaat word het alleen maar lastiger om "even" klaar te maken zo op het circuit ..

verder , als ik saaie 4 takt geluiden wil horen kan ik ook wel gaan grasmaaien , dat klinkt ook hetzelfde en het WEL ergens nut voor..

PS , je kunt vast wel trainen bij Piet in Emmen op de kartbaan , moet je wel even met een sneeuwscooter komen

Als startend racer raad ik je af om in slechte omstandigheden te racen.
Je bouwt nooit een goed vertrouwen op en waarschijnlijk ben je achteraf langer bezig om vertrouwen wat je in het begin verloren hebt weer op te bouwen.
Just my 2 cents.

dag melf, volgens mij zijn de motor gp rijders ook niet gelukkig met de 4-takten, maar ze rijden er toch mee:? geloof mij 4-takt is de toekomst. in de 125cc wordt ook al gereden met 250cc 1 cilinder 4-takt, en pitbiken is:winner:

Status
Not open for further replies.